Namen seminarja
V praksi velja pravilo, da je v pogovoru uspešen tisti, ki upošteva tri najpomembnejša pravila dobrega dialoga. Prvo zahteva, da se naučimo poslušati, upoštevati in spoštovati druge ter si prizadevamo, da drugi poslušajo, upoštevajo in spoštujejo nas. Drugo določa, da je treba prepoznati svoje in sogovornikove odzive, ki odločilno vplivajo na potek pogovora ter se zavedati, kateri odzivi so primerni in katere bo treba opustiti. Tretje pa uči, kako priti do skupnega cilja. Najučinkovitejša pot za uresničitev teh treh pravil je prav gotovo asertivno komuniciranje!
Verjetno ste se že spraševali, zakaj z nekaterimi sodelavci težko sodelujete. Morda ste ugotavljali, zakaj jih »težko prenašate«, težko vam je, kadar se morate z njimi pogovarjati, dogovarjati ali celo reševati konflikte. Ko boste spoznali, zakaj se ljudje odzivamo z obrambnim vedenjem, boste lahko svoje komuniciranje spremenili in ustvarili temelje za uspešno sodelovanje.
Predavanje je pripravljeno za izvedbo v obeh oblikah, fizično izvedbo kot tudi on-line. Izvedba v fizični obliki bo potekala v skladu z upoštevanjem navodil NIJZ in z vso odgovornostjo po izvedbi s primerno zaščito za udeležence, predavatelja in vse prisotne na izvedbi seminarja. Poskrbeli bomo za prostor med udeleženci in potrebna zaščitna sredstva. Prosimo, da med prijavnicami izberete prijavnico, ki bolj ustreza vašim željam (v primeru prijave na on-line izvedbo, vas vabimo, da izpolnite prijavnico ˝v živo preko spleta˝ in v primeru udeležbe v dvorani, npr. ˝Ljubljana˝, ali v opombe zapišete kateri tip izvedbe vam bolj ustreza). |
Iz programa seminarja
II. del, med 11.15 in 13.15:
Po zaključku izobraževanja boste vsi sodelujoči (sodelujoči so vsi tisti, ki se prijavijo v prenos ali se udeležijo šole v dvorani) prejeli potrdilo o pridobljenem znanju s področja asertivnega komuniciranja.
Cena z udeležbo v dvorani vključuje:
- gradivo,
- jutranjo kavico,
- pogostitev med odmori,
- posvetovanje s predavateljico,
- strokovne in konkretne nasvete ter
- izdajo potrdila o udeležbi (v obliki PDF na željo prijavljenega, ki jo navede ob prijavi).
Cena za udeležbo preko online vključuje:
- PDF gradivo,
- posvetovanje s predavateljico,
- strokovne in konkretne nasvete ter
- izdajo potrdila o udeležbi (v obliki PDF na željo prijavljenega, ki jo navede ob prijavi).
Pomembno: naročnikom portalov, online priročnikov in vestnikov založbe Verlag Dashöfer nudimo stalni 15 % popust pri udeležbi na seminarjih v okviru Centra za izobraževanje (izjema so krajši webinarji in večdnevna izobraževanja). Za vsakega drugega in naslednjega udeleženca iz istega podjetja vam na pripadajočo kotizacijo priznamo 10 % popust. Navedeni popusti ne veljajo za webinarje. Popusti na redno ceno seminarja se obračunajo med obdelavo naročila v naročniškem oddelku in bodo upoštevani pri izstavitvi (pred)računa. V potrditvenem sporočilu o uspešni prijavi omenjeni popusti še niso upoštevani.
- Zadnji rok za odjavo udeležbe je najkasneje tri delovne dni pred izvedbo izobraževanja (v primeru online izvedbe) in najkasneje pet delovnih dni pred izvedbo (v primeru izvedbe v živo), v nasprotnem primeru vam zaračunamo celotno kotizacijo.
- V primeru nezadostnega števila prijavljenih udeležencev si pridržujemo pravico do odpovedi izobraževanja.
- Račun za plačilo kotizacije boste prejeli po potrditvi termina seminarja, na mail naslov naveden na vaši prijavnici.
- Proračunski uporabniki boste po izvedbi izobraževanja prejeli e-račun. Če mora biti na izdanem e-računu navedena vaša naročilnica, nam jo prosimo posredujte ob prijavi ali naknadno do izvedbe seminarja.
- Informacije o tipu izvedbi predavanja kot tudi ostale podatke boste prejeli najkasneje 1 delovni dan pred datumom seminarja.
- Vljudno vas prosimo, da pri online izvedbah upoštevate, da ena kotizacija velja za udeležbo ene osebe.
Če vam razpisani termini seminarja ne utrezajo in bi želeli biti obveščeni o novih datumih, ali bi le želeli prejemati naše brezplačne novičke, vas vabimo k naročilu na brezplačni e-časopis Koledar seminarjev. Registracijo lahko opravite ˃˃˃ tukaj (op.: v seznamu je koledar seminarjev že označen).
S prijavo na dogodek soglašate s snemanjem in fotografiranjem na dogodku. Fotografije bodo objavljene na spletni strani in komunikacijskih kanalih Založbe Verlag Dashofer.
Potek seminarja
Seminar bo potekal sočasno (*z udeležbo in online - preko ZOOM), med 09.00 in 13.15 uro. Tekom predavanja naredimo 30 minutni odmor. Mesta na izvedbi so omejena!
- V primeru razglašene epidemije v državi ne izvajamo predavanj z udeležbo.
- *Z udeležbo - v kolikor je taka prijava pod objavo seminarja mogoča.
Za udeležbo preko online prenosa potrebujete le računalnik in dostop do interneta. Če se nam na webinarju ne boste mogli pridružiti, boste povabljeni na ponovitev webinarja.
Vsa navodila in napotke glede izvedbe boste prejeli na vaš elektronski naslov - 1 dan pred izvedbo. Tekom webinarja in seminarja bo mogoče zastaviti vprašanja, tako da vam bo predavateljica sproti podala odgovore na morebitne izzive in težave s katerimi se soočate. Vabimo pa vas, da nam vprašanja pošljete že vnaprej (na email: larisa.berginc@dashofer.si).
Naši webinarji vam ponujajo številne prednosti:
-
Prihranite čas in stroške potovanja - webinarju lahko prisluhnete kjerkoli. Na delovnem mestu ali doma, preko računalnika, tablice ali mobilnega telefona.
-
Zastavite vprašanja s pomočjo funkcije klepeta ali tako da vprašanje zastavite ustno preko mikrofona.
-
Praktično: izvedba preko ZOOM pomeni interaktivno komunikacijo med vsemi udeleženimi.
Komu je namenjen
Na predavanje vabimo:
- kadrovike,
- projektne managerje,
- vse, ki na dnevni bazi veliko komunicirajo s sodelavci, kupci, dobavitelji,
- še posebej udeležbo priporočamo medicinskim sestram in strokovnim sodelavcem v zdravstvu, šolstvu, javni upravi, ...
- samostojne izvajalce, ki se pri svojem delu soočajo z veliko mero komunikacije in usklajevanja z ljudmi ter delom pod visokimi časovnimi pritiski
- ter tudi vse, ki si želijo bolje in lažje komunicirati z drugimi ljudmi.
Vabljeni!
Po udeležbi na prvi delavnici asertivnega komuniciranja vas vabimo na nadaljevalni tečaj Izboljšajmo odnose na delovnem mestu - STEBRI ASERTIVNOSTI.
Reference
»Zelo zadovoljna z izvedbo. Všeč so mi bili primeri vaj. Vse to je uporabno tako v službi kot v privatnem življenju. «
(Marjetka Bračun, Akrapovič d.d.)
»Prejela sem veliko koristnih informacij, ki koristijo v vsakdanjem življenju. Vse pohvale tudi ekipi Verlag Dashofer. «
(Mirela Silič, CUDV Radovljica)
»Bilo je super, ker smo bili mala skupina, delali smov skupinah in je bila integracija med udeleženci in predavateljico. Primeren prostor in lepa pogostitev. Hvala. «
(Andreja Celestina, Založba Rokus Klett d.o.o.)
»Organizacija seminarja je bila brezhibna, v urejenem poslovnem okolju. Pohvalila bi prijetno gostoljublje gospe Berginc in profesionalno voden seminar gospe Zidar Gale.«
(Študijski center za narodno spravo)
»Zelo zanimivo, praktični primeri, poslušnost predavateljice, prijaznost in nevsiljivost.«
(MARIBORSKI VODOVOD, J.P., d.d.)
»Zelo dobro vodena delavnica. Strokovna predavateljca je odlično predstavila osnove asertivne komunikacije.«
(JAVNI HOLDING LJUBLJANA, d.o.o.)
»Pridobili veliko informacij, ki lahko pripomorejo k boljšim odnosom.«
(MARIBORSKI VODOVOD, J.P., d.d.)
Predavatelj/ica
Tatjana Zidar Gale
univ. dipl. dramaturginja, NLP trener in NLP coach, certificirana integrativna relacijska psihoterapevtka, učiteljica čuječnosti.
Diplomirala je na Akademiji za gledališče, radio, film in televizijo. Leta 2002 je pridobila najvišji mednarodni certifikat in naziv trener NLP, leta 2005 pa na univerzi v Santa Cruzu (ZDA) še mednarodno licenco in naziv…
Termin in kraj dogodka
18.4.2023
Ljubljana
Tatjana Zidar Gale
Izobraževanje lahko prilagodimo tudi vašim zaposlenim in kolegom. Kontaktirajte nas po telefonu na (0)1/434 55 96 ali po elektronski pošti na larisa.berginc@dashofer.si.
Pred datumom zapadlosti vam bomo poslali organizacijska navodila in račun. Cene so brez DDV. Splošne pogoje poslovanja lahko preberete tukaj.
Priznani predavatelji
Jamstvo kakovosti