Namen seminarja
Uspešno in učinkovito upravljanje s terjatvami postaja za poslovanje podjetij vedno pomembnejša dejavnost, od katere je lahko v veliki meri odvisna njihova finančna uspešnost!
- Z udeležbo na seminarju boste pridobili znanja, veščine in kompetence, s katerimi boste lahko vsak telefonski stik s stranko pripeljali do želenega cilja – do poplačila obveznosti.
- Pridobili boste ustrezna znanja, veščine in kompetence s področja komunikacije, s katerimi bodo lahko tudi v najtežjih situacijah ohranili lastno integriteto in suverenost ter s sogovornikom dosegli »zmagam – zmagaš« rešitev in tako zagotovili dolgoročno partnersko sodelovanje s stranko.
- Nadgradili boste stopnjo profesionalnosti v težavnejših oblikah komunikacije z različnimi kategorijami sogovornikov in
- razvili veščine in kompetence asertivne komunikacije s poudarkom na kompetenci sprejemanja in podajanja neprijetne informacije (zavrnitve) ter vodenja pogovora v postopku izterjave.
Izobraževanje se v veliki meri izvaja kot izobraževanje pripravljeno po meri podjetja, ki želi svojim zaposlenim omogočiti znanja s področja asertivnega komuniciranja ter si tako izboljšati plačilno disciplino svojih strank. V primeru, da ste zainteresirani, da seminar pripravimo glede na vaše želje, nam pišite na larisa.berginc@dashofer.si.
Iz programa seminarja
1. Izterjava kot pomemben del poslovnega procesa podjetja:
- pomen izterjave za uspešno poslovanje,
- zakaj ljudje ne plačujejo,
- izterjava dolga ali dobri odnosi s strankami?
2. Učinkovita in suverena telefonska izterjava:
- posebnosti telefonske izterjave,
- kako se lotimo telefonske izterjave (pomen postavitve cilja in strategije),
- scenarij pogovora za učinkovito in suvereno telefonsko izterjavo – koraki telefonskega pogovora,
- uspešno zaključevanje pogovora v telefonski izterjavi – zaveza in dogovor.
3. Komunikacijska orodja in metode učinkovite in suverene telefonske izterjave:
- formula učinkovite komunikacije kot ključ za učinkovito in suvereno izterjavo = 100% posluh + 100% govor,
- »zmagam – zmagaš« pozicija in kako jo dosežemo (jezik motivacije in partnerstva vs jezik represije in pohlevnosti),
- energija in moč besed v postopku izterjave (katere besede da, katere ne in zakaj),
- vodenje pogovora v postopku izterjave ali zakaj so vprašanja »alfa in omega« učinkovite izterjave,
- učinkovito vplivanje nase za učinkovito vplivanje na stranko (metoda I – T – A za profesionalen sprejem in posredovanje zavrnitev)
4. Različne kategorije sogovornikov v postopku izterjave in strategije za uspešno ravnanje z njimi:
- različne kategorije sogovornikov in strategije za uspešno ravnanje z njimi (kronični neplačniki, večni izogibovalci, žrtve, prijazni ustrežljivci,…),
- strategije ravnanj v izrednih situacijah (grožnje/žalitve/vpitje, emocionalno izsiljevanje, žalost, obup, profesionalna prekinitev telefonskega pogovora,...).
5. »Zmagovalci trenirajo« – delo na praktičnih primerih.
Cena vključuje:
- gradivo,
- jutranjo kavico,
- pogostitev med odmori in
- potrdilo o udeležbi.
Delo poteka v obliki interaktivne (razpisne) delavnice z aktivno udeležbo udeležencev, na praktičnih primerih in realnih situacijah. Sestavni del delavnice so vaje, ki se, glede na vsebino, izvajajo individualno, v paru ali v obliki igre vlog. Vsak udeleženec prejme gradivo, ki ga bomo kot učni pripomoček uporabljali tekom celotne delavnice.
Pomembno: naročnikom portalov, online priročnikov in vestnikov založbe Verlag Dashöfer nudimo stalni 15 % popust pri udeležbi na seminarjih v okviru Centra za izobraževanje. Za vsakega drugega in naslednjega udeleženca iz istega podjetja vam na pripadajočo kotizacijo priznamo 10 % popust. Popusti na redno ceno seminarja se obračunajo med obdelavo naročila v naročniškem oddelku in bodo upoštevani pri izstavitvi (pred)računa. V potrditvenem sporočilu o uspešni prijavi omenjeni popusti še niso upoštevani.
Potek seminarja
08.45 - 09.00 Dobrodošlica ob jutranji kavi
09.00 - 11.15 Predavanje I. del z diskusijo
11.15 - 12.00 Odmor za pogostitev in priložnost za druženje
12.00 - 13.30 Predavanje II. del z diskusijo
13.30 - 13.45 Krajši odmor
13.45 - 15.15 Predavanje III. del
Komu je namenjen
Seminar je namenjen osebam, ki so v podjetjih zadolžene za zapiranje odprtih terjatev in vsem, ki se ukvarjajo z opominjanjem in izterjavo dolžnikov.
Predavatelj/ica
Termin in kraj dogodka
31.1.2019
Ljubljana
Andreja Kanižar
Izobraževanje lahko prilagodimo tudi vašim zaposlenim in kolegom. Kontaktirajte nas po telefonu na (0)1/434 55 96 ali po elektronski pošti na larisa.berginc@dashofer.si.
Pred datumom zapadlosti vam bomo poslali organizacijska navodila in račun. Cene so brez DDV. Splošne pogoje poslovanja lahko preberete tukaj.
Priznani predavatelji
Jamstvo kakovosti