Iz programa seminarja
Predavateljica: Breda Koren
Aktualne dileme in vprašanja z delovnopravnega področja
- Odprava nezakonitosti – kako postopati na podlagi nove pravne ureditve, ki jo je prinesel Zakon o skupnih temeljih sistema plač v javnem sektorju,
- delovna uspešnost – kaj nas čaka in kakšna je ureditev v prehodnem obdobju,
-
Predvidene novosti evidentiranja delovnega časa,
- Kolektivna pogodba za javni sektor – praktični poudarki,
- pravica do odklopa – na kaj moramo biti pozorni pri uresničevanju.
Predavateljica: Martina Jug
Določanje plačnih razredov in osnovnih plač javnih uslužbencev v prehodnem obdobju po ZSTSPJS
S 1. januarjem je stopil v veljavo nov plačni sistem. A kaj to pomeni v praksi? Kako pravilno določiti plačni razred in osnovno plačo pri novih zaposlitvah, premestitvah in napredovanjih (napredovanje v višji plačni razred)?
Na dogodku bomo pojasnili:
- Kako se po ZSTSPJS ob zaposlitvi, premestitvi ali napredovanju določa plačni razred?
- Kako se izračuna razlika v osnovni plači in kako jo javni uslužbenci postopno pridobijo?
- Katere najpogostejše napake se pojavljajo v praksi in kako se jim izogniti?
Pogoj za pravilen izračun osnovne plače v aplikaciji je pravilno določen plačni razred javnega uslužbenca. Čeprav aplikacija samodejno izračuna osnovno plačo v prehodnem obdobju, bomo razložili proces, ki se odvije v ozadju, da boste lažje razumeli sistem in preprečili napake. Na koncu bomo predstavili konkretne primere ter pojasnili rešitve najpogostejših dilem iz prakse.
Predavateljica: Majda Gominšek
Druge novosti pri obračunu plač v letu 2025
- Spremembe pri povračilih in prispevkih iz delovnega razmerja (regres za letni dopust, novi neobdavčeni zneski za jubilejne nagrade in solidarnostne pomoči…) - računovodski in davčni vidik,
- uvedba novega prispevka za dolgotrajno oskrbo,
- ostale spremembe pri obračunu plač.
Predavateljica: Alenka Glas
Kibernetska varnost - odgovornost vsakega zaposlenega!
Mislite, da je kibernetska varnost naloga le IT-oddelka? Napaka!
Vsak zaposleni, ne glede na vlogo v organizaciji, prispeva k varnosti podatkov in neprekinjenemu poslovanju. Napake, kot so šibka gesla, nepremišljeno odpiranje e-poštnih priponk ali neprevidno ravnanje s podatki, so najpogostejši razlogi za varnostne incidente. Toda dobra novica je, da lahko varnost okrepite z znanjem in preprostimi ukrepi!
Zakaj je to pomembno za vas?
- Človeški faktor – zaposleni so hkrati največja ranljivost in prva obrambna linija.
- Posledice za poslovanje – vdori in izguba podatkov lahko ohromijo delo celotne organizacije.
- Pravna odgovornost – vsi zaposleni nosimo odgovornost za varno ravnanje s podatki.
- ISO/IEC 27001 in ISO 22301 – preverjeni standardi, ki pomagajo organizacijam zgraditi varno in odporno poslovno okolje.
Na dogodku boste izvedeli:
- Kako lahko vsak zaposleni prispeva k boljši kibernetski varnosti.
- Praktične primere iz slovenskih organizacij, ki so že uspešno uvedle varnostne standarde.
- Ključne prednosti in izzivi, s katerimi se srečujemo pri zaščiti podatkov in neprekinjenem poslovanju.
Vabljeni! Vaše dileme in vprašanja iz obravnavane tematike lahko posredujete tudi vnaprej in obravnavali jih bomo na srečanju: >>> konference@dashofer.si
________________________________________________________________________________________________________________________________
DARILO - 1x video, 1x strokovni članek
- Kako se izogniti prepovedanim AI praksam (posnetek, 60 min – predavateljica Branka Kajiš)
Evropski Akt o umetni inteligenci uvaja stroge prepovedi glede uporabe AI sistemov, ki izkoriščajo ranljivosti zaradi starosti, invalidnosti ali ekonomskega položaja. Kršitve lahko prinesejo visoke globe, pravne spore in izgubo ugleda. V videoseminarju bo s konkretnimi primeri prikazano, kako podjetja pogosto nevede uporabljajo nezakonite AI prakse, ki lahko vodijo do sankcij.
- Napredovanja javnih uslužbencev - aktualno (strokovni članek)
________________________________________________________________________________________________________________________________
Dogodek bo potekal v hibridni obliki, zato lahko izbirate med udeležbo v dvorani (Ljubljana, v prijetnem ambientu hotela Radisson Blu Plaza) ali neposrednim spremljanjem na daljavo preko online povezave v Zoomu. V primeru nezadostnega števila prijav za udeležbo v dvorani, bo izvedba le online.
Kotizacija za udeležbo v dvorani znaša 245 EUR + DDV. Kotizacija za online udeležbo znaša 210 EUR + DDV
Ne zamudite, UGODNOSTI za prijave do 31. 3. 2025 (10% POPUSTA za prvo osebo, 50% popusta za drugo osebo, tretja brezplačno ONLINE - iz iste organizacije):
Udeležba v dvorani:
- 245 EUR + DDV 220,5 EUR + DDV,
- druga oseba iz iste organizacije: 245 EUR + DDV 122,5 EUR + DDV
- tretja oseba brezplačno ONLINE.
Udeležba ONLINE:
- 210 EUR + DDV 189 EUR + DDV,
- druga oseba iz iste organizacije: 210EUR + DDV 105 EUR + DDV.
Po opravljeni prijavi boste na email naslov prejeli potrdilo o uspešni prijavi. Ustrezen popust v skladu z datumom prijave bo upoštevan v procesu obdelave naročila ter izstavitvi računa in ob prijavi še ni viden.
Kaj pridobite z udeležbo na konferenci:
- e-gradivo v obliki PPT prosojnic (pdf),
- strokovno mnenje na individualno postavljeno vprašanje ali vašo izpostavljeno dilemo (vprašanja zbiramo na email naslovu konference@dashofer.si),
- napitki in kosilo,
- potrdilo o udeležbi.
Za vse dodatne informacije nas pokličite na telefonsko številko 01/434 55 29 ali nam pišite na elektronski naslov konference@dashofer.si.
Namen seminarja
V mesecu aprilu bomo na tradicionalnem 12. spomladanskem srečanju zaposlenih v javnem sektorju predstavili aktualna vprašanja in dileme s področja delovnih razmerij tako z delovnopravnega kot z računovodskega vidika. Pridružite se nam 15. 4. 2025. Vaše dileme in vprašanja iz obravnavane tematike, lahko posredujete tudi vnaprej ali jih zastavite na srečanju, tako kot ste že navajeni in jih bomo na srečanju obravnavali.
Komu je namenjen
Srečanje je namenjeno vsem zaposlenim v javnem sektorju, ki si želijo druženja s stanovskimi kolegi ob razreševanju aktualnih vprašanj in vsem, ki si želijo pozitivne komunikacije in organizacijske klime. Dotaknili se bomo aktualnih tem, ki zadevajo vaše delo.
Predavatelji
Breda Koren
univerzitetna diplomirana pravnica z opravljenim pravniškim državnim izpitom, je sekretarka v Sektorju za negospodarske dejavnosti v Službi Vlade Republike Slovenije, kjer pregleduje predpise s področja delovnega prava, trga dela in socialnih zadev z vidika skladnosti z ustavo in pravnim redom Republike Slovenije in Evropske unije. Pred tem je bila…
Več delavnic tega predavateljaMartina Jug
Martina Jug je sekretarka na Ministrstvu za javno upravo, v Sektorju za plače v javnem sektorju. Po izobrazbi je univerzitetna diplomirana pravnica z opravljenim pravniškim državnim izpitom. Na ministrstvu se ukvarja s sistemom plač v javnem sektorju in je sodelovala pri pripravi novega Zakona o skupnih temeljih sistema plač v javnem sektorju. Pred…
Več delavnic tega predavateljaMajda Gominšek
finančna svetovalka, je ekonomistka z več kot 25-letnimi izkušnjami na finančno-računovodskem področju. Že desetletje samostojno vodi tečaje vodenja poslovnih knjig za gospodarske družbe in samostojne podjetnike ter izvaja seminarje s področja računovodstva in financ za javne zavode, društva in pravne osebe javnega prava. Je svetovalka za javni…
Več delavnic tega predavateljaAlenka Glas
Alenka Glas je pooblaščena vodilna presojevalka za sistem upravljanja informacijske varnosti (ISMS) in sistem upravljanja neprekinjenega poslovanja (BCMS) že od leta 2007. Kot predavateljica in svetovalka je izvedla veliko uspešnih konferenc, izobraževanj in projektov. Je del ekipe Actual I.T., kjer kot višja svetovalka za informacijsko varnost ter…
Več delavnic tega predavateljaTermin in kraj dogodka
15.4.2025
Ljubljana
245 Eur
15.4.2025
ONLINE
210 Eur
Pred datumom zapadlosti vam bomo poslali organizacijska navodila in račun. Cene so brez DDV. SPlošne pogoje poslovanja lahko preberete tukaj.

Priznani predavatelji
Jamstvo kakovosti