Namen seminarja
Udeleženci bodo skozi predavanje pridobili pregled katero računovodsko-davčno-poslovno dokumentacijo ter evidence moramo zaradi potreb računovodskega in davčnega nadzora, hraniti za določen čas, v nekaterih primerih pa tudi trajno.
Slovenski računovodski standardi namreč ne določajo natančnega načina hrambe za poslovne knjige/knjigovodske listine. Za arhiviranje računovodske in davčne dokumentacije mora podjetje, pri presoji kako bo in koliko časa bo dokumente hranilo, določiti v notranjih pravilnikih, kjer pa mora upoštevati predvsem zakonodajo s posameznega področja: Zakon o davčnem postopku, Slovenski računovodski standardi, Zakona o računovodstvu, Obligacijski zakonik, Zakon o evidencah na področju dela in socialne varnosti, Zakon o davku na dodatno vrednost, Zakona o dokumentarnem in arhivskem gradivu…
Seminar s poudarkom na praktičnih primerih vam bo odgovoril na najpogostejše dileme v praksi in vas usmeril na primere dobre prakse.
Iz programa seminarja
-
Kaj se uvršča pod računovodsko-davčno dokumentacijo in evidence, ki se mora arhivirati?
-
Koliko časa in kako se mora računovodsko-davčna dokumentacija in evidence hraniti?
-
Ali je elektronska oblika arhiviranja računovodske dokumentacije sedaj z izdajo E-računov obvezna?
-
Kaj sploh pomeni elektronska oblika arhiviranja?
-
Ali je PDF in JPG oblika ustrezna elektronska oblika arhiviranja?
-
Kaj o elektronskem arhiviranju pravijo davčni in računovodski predpisi?
-
Kakšne so prednosti in slabosti elektronskega arhiviranja?
-
Kaj naj vsebujejo notranji akti o elektronskem arhiviranju računovodske dokumentacije?
-
Za katero računovodsko davčno dokumentacijo je elektronsko arhiviranje obvezno?
Cena z udeležbo v dvorani vključuje:
- gradivo,
- jutranjo kavico,
- pogostitev med odmori,
- posvetovanje s predavateljico,
- strokovne in konkretne nasvete ter
- izdajo potrdila o udeležbi (v obliki PDF na željo prijavljenega, ki jo navede ob prijavi).
Cena za udeležbo preko online vključuje:
- pdf gradivo,
- posvetovanje s predavateljico,
- strokovne in konkretne nasvete ter
- izdajo potrdila o udeležbi (v obliki PDF na željo prijavljenega, ki jo navede ob prijavi).
Pomembno: naročnikom portalov, online priročnikov in vestnikov založbe Verlag Dashöfer nudimo stalni 15 % popust pri udeležbi na seminarjih v okviru Centra za izobraževanje (izjema so krajši webinarji in več-dnevna izobraževanja). Za vsakega drugega in naslednjega udeleženca iz istega podjetja vam na pripadajočo kotizacijo priznamo 10 % popust. Navedeni popusti ne veljajo za webinarje. Popusti na redno ceno seminarja se obračunajo med obdelavo naročila v naročniškem oddelku in bodo upoštevani pri izstavitvi (pred)računa. V potrditvenem sporočilu o uspešni prijavi omenjeni popusti še niso upoštevani.
- Zadnji rok za odjavo udeležbe je najkasneje tri delovne dni pred izvedbo izobraževanja (v primeru online izvedbe) in najkasneje pet delovnih dni pred izvedbo (v primeru izvedbe v živo), v nasprotnem primeru vam zaračunamo celotno kotizacijo.
- V primeru nezadostnega števila prijavljenih udeležencev si pridržujemo pravico do odpovedi izobraževanja.
- Račun za plačilo kotizacije boste prejeli po potrditvi termina seminarja, na mail naslov naveden na vaši prijavnici.
- Proračunski uporabniki boste po izvedbi izobraževanja prejeli e-račun. Če mora biti na izdanem e-računu navedena vaša naročilnica, nam jo prosimo posredujte ob prijavi ali naknadno do izvedbe seminarja.
- Informacije o tipu izvedbi predavanja kot tudi ostale podatke boste prejeli najkasneje 1 delovni dan pred datumom seminarja.
- Vljudno vas prosimo, da pri online izvedbah upoštevate, da ena kotizacija velja za udeležbo ene osebe.
Z oddano prijavo na izbrano izobraževanje se strinjate, da vas ob vnosu prijave registriramo na naš brezplačni e-časopis Koledar izobraževanj.
S prijavo na dogodek soglašate s snemanjem in fotografiranjem na dogodku. Fotografije bodo objavljene na spletni strani in komunikacijskih kanalih Založbe Verlag Dashofer.
Potek seminarja
Seminar bo potekal sočasno (z udeležbo in online - preko ZOOM), med 09.00 in 12.15 uro. Tekom predavanja naredimo 15 minutni odmor. Mesta na izvedbi so omejena!
Za udeležbo preko online prenosa potrebujete le računalnik in dostop do interneta. Če se nam na seminarju ne boste mogli pridružiti, boste povabljeni na ponovitev.
Vsa navodila in napotke glede izvedbe boste prejeli na vaš elektronski naslov - 1 dan pred izvedbo. Tekom webinarja in seminarja bo mogoče zastaviti vprašanja, tako da vam bo predavateljica sproti podala odgovore na morebitne izzive in težave s katerimi se soočate. Vabimo pa vas, da nam vprašanja pošljete že vnaprej (na email: larisa.berginc@dashofer.si).
Naši webinarji vam ponujajo številne prednosti:
-
Prihranite čas in stroške potovanja - webinarju lahko prisluhnete kjerkoli. Na delovnem mestu ali doma, preko računalnika, tablice ali mobilnega telefona.
-
Zastavite vprašanja s pomočjo funkcije klepeta ali tako da vprašanje zastavite ustno preko mikrofona.
-
Praktično: izvedba preko ZOOM pomeni interaktivno komunikacijo med vsemi udeleženimi.
Komu je namenjen
Predavanje je namenjeno finančno računovodskim delavcem, pa tudi tajnicam, poslovnim sekretarjem in vodstvenim delavcem.
Reference
»Predavanje je bilo zelo dobro izvedeno, všeč mi je bilo, da je bilo veliko konkretnih primerov, vidi se, da gospa Biserka odlično pozna področje. Decembra 2022 sem opravila usposabljanje in januarja 2023 opravila izpit za dokumentarno gradivo pri Ahivu RS. S tem seminarjem se še razširila znanje konkretno na področje računovodstva.« (J. Gerl, RS Ministrstvo za obrambo)
»Zahvaljujem se za zelo koristne informacije in napotke, ki sem jih bila deležna na seminarju.« (I. Zavec, Perutnina Ptuj d.o.o.)
Predavatelj/ica
Biserka Šubelj
Biserka Šubelj, univ. dipl. ekonomist, davčna svetovalka z licenco pri ZDSS in višje šolska predavateljica za davke in računovodstvo. Z računovodstvom se ukvarja že od leta 1998, z davki pa se je začela podrobneje ukvarjati od leta 2003. Je avtorica številnih priročnikov, člankov in e-seminarjev na temo davki, računovodstvo in podjetništvo. Ima…
Več delavnic tega predavateljaTermin in kraj dogodka
26.11.2024
ONLINE
Biserka Šubelj
210 Eur
Izobraževanje lahko prilagodimo tudi vašim zaposlenim in kolegom. Kontaktirajte nas po telefonu na (0)1/434 55 96 ali po elektronski pošti na larisa.berginc@dashofer.si.
Pred datumom zapadlosti vam bomo poslali organizacijska navodila in račun. Cene so brez DDV. Splošne pogoje poslovanja lahko preberete tukaj.
Priznani predavatelji
Jamstvo kakovosti