Namen seminarja
Poznavanje prava je pomembno za vsakega posameznika, tako v vsakdanjem življenju, še bolj pa v poslovnem svetu, kjer se od vsakogar pričakuje višja (strokovna) skrbnost: dobrega podjetnika, poslovodje, torej skrbnost dobrega strokovnjaka. Nemalokrat se zgodi, da se posli obravnavajo na sodišču, kjer pa se sporna vprašanja večinoma ponavljajo, zato se je izoblikovala že številna sodna praksa, ki nam predstavlja tudi vodilo k pravilnemu ravnanju. Predstavitev pomembnih (pravnih) vprašanj, ki spremljajo mnoge posle, zato temelji na tistih področjih, ki se največkrat ponavljajo v (sodni) praksi in je razdeljena na dva samostojna dela:
- del: SKLEPANJE POGODB
- del: TERJATVE – ZAVAROVANJE, UPRAVLJANJE IN IZTERJAVA
Izobraževanju se lahko pridružite:
- 13. in 14. marca 2025, med 9.00 in 11.00, ONLINE ali v živo
- lahko se udeležite oba dni ali pa posamično, 25. marca 2025 ali 26. marca 2025 - 18. in 19. junija 2025, med 9.00 in 11.00, ONLINE ali v živo
- lahko se udeležite oba dni ali pa posamično, 17. junija 2025 ali 18. junija 2025
Iz programa seminarja
1. DEL
SKLEPANJE POGODB – s prikazom primerov iz aktualne sodne prakse
Pri sklepanju vsake pogodbe je treba poznati osnovne predpostavke za sklenitev pogodbe. Pred sklenitvijo pogodbe se stranki ponavadi pogajata in si pošiljata ponudbe. Zelo pomembno je poznati učinke poslane ponudbe in postopek s sprejemom ponudbe in vsemi posledicami. V primeru, da pogodbenik želi prekiniti oziroma razdreti pogodbo, mora poznati situacije, v katerih lahko to stori in tudi postopek. Vsekakor pa je pomembno, da vsak pozna pravice in obveznosti iz sklenjene pogodbe, ter tudi postopek v primerih, ko pride do težav ali nepravilnosti pri izvajanju pogodbe. S poudarkom na morebitnem sodnem postopku bosta predstavljeni tudi obe najbolj pogosti pogodbi: prodajna pogodba in pogodba o delu (podjemna pogodba), kot osnovna storitvena pogodba.
Aktualna vprašanja pogodbenega prava:
- Na kaj moram biti pozoren pri pogodbeniku v fazi sklepanja pogodbe?
- Kako ravnam v primeru, da je nastopil razlog za razdrtje pogodbe?
- Kako ravnati v fazi pogajanj in pošiljanja ter sprejema ponudbe?
- Kdaj sestavim pisno prodajno pogodbo in kakšen je pomen posameznih pogodbenih določil glede na zakonsko ureditev?
- Kako dokazujem posamezne dogovore (o kupnini, zapadlosti, odgovornosti za napake…) v primeru ustne pogodbe?
- Kako pravilno reagirati (kot kupec) v primeru stvarnih napak na blagu?
- Kakšne ugodnosti mi (kot kupcu) prinaša garancija v primerjavi z jamčevanjem (prodajalca) za stvarne napake?
- Ali mi dogovor o prodaji s pridržkom lastninske pravice sploh nudi kakšno zavarovanje in v katerih primerih ga sploh uporabim?
- Ali je pri pogodbi o delu (podjemni pogodbi) pomembna natančna določitev posla in kako je z določitvijo plačila?
- Kakšen je pravilen postopek grajanja napak opravljenega dela in kakšne zahtevke ima naročnik?
- Kakšne so značilnosti podizvajalske pogodbe v povezavi z gradbeno pogodbo?
Program:
- Predpostavke za veljavno sklenitev pogodbe (pravna in poslovna sposobnost, soglasje volj in napake volje, predmet in podlaga pogodbe, pisna pogodba, neveljavnost in izpodbojnost pogodbe…)
- Pogajanja in ponudba (pomen pogajanj, ponudba in sprejem ponudbe, postopek s ponudbo…)
- Prodajna pogodba (osnovne značilnosti, obveznosti prodajalca - odgovornost za stvarne napake, garancija za brezhibno delovanje prodane stvari in pogodbena garancije, obveznosti kupca – plačilo, prodaje s posebnimi dogovori…)
- Pogodba o delu - podjemna pogodba (osnovne značilnosti, določitev posla, odgovornost podjemnika za napake opravljenega dela, postopek z grajanjem napak, podizvajalska pogodba…)
2. DEL
TERJATVE – ZAVAROVANJE, UPRAVLJANJE IN IZTERJAVA – s prikazom primerov iz aktualne sodne prakse
Zavarovanje (bodočih) terjatev, ki nastanejo med pogodbeniki predstavlja pomembno vprašanje pri sklepanju pogodb. Predstavljena bodo nekatera zavarovanja, ki se pogosto uporabljajo v poslovni praksi ter možnosti izterjave zavarovane terjatve, kot tudi položaj upnika z zavarovano terjatvijo v primeru začetega insolvenčnega postopka. Pravilno in učinkovito upravljanje z nastalimi terjatvami ter prenos in trgovanje s terjatvami je pomembno za dobro in ekonomično poslovanje vsakega gospodarskega subjekta. Prav tako je pomembno poznati sodne postopke za učinkovito izterjavo terjatev.
Aktualna vprašanja v zvezi s terjatvami:
- Kaj mi prinaša bančna garancija? Kakšen pa je moj položaj, kot naročnika garancije?
- Ali s poroštvom kaj pridobim? Kako uveljavljam terjatev zoper poroka?
- Ali mi menica sploh nudi kakšno zavarovanje in kakšen je postopek unovčenja menice?
- Kakšen položaj pa mi nudi zastavna pravica? Ali se varnost zavarovanja razlikuje glede na predmet zastave?
- Kakšne možnosti poravnanja terjatev imam?
- Kakšna so pravila »zapiranja terjatev« in kako pravilno obračunam natekle zamudne obresti?
- Kdaj lahko terjatev pobotam?
- Kdaj lahko terjatev odstopim drugemu upniku?
- Katera je najboljša možnost sodne izterjave terjatev?
Program:
- Zavarovanje plačil (bančna garancija, poroštvo, menica, zastavna pravica, izvršnica)
- Uveljavljanje (zavarovanih) terjatev v sodnih postopkih ( v pravdnem ali izvršilnem postopku, položaj upnika z zavarovano terjatvijo v primeru začetega stečajnega postopka ali postopka prisilne poravnave)
- Promet s terjatvami (načini plačila terjatev, obresti, pravila vračunavanja izpolnitve - »zapiranja terjatev«, pobot terjatev in pravila pobota v primeru začetega stečajnega postopka, nakazilo (asignacija), pogodba o odstopu terjatve (cesija), odstop terjatve zaradi pobota – posledice v primeru stečajnega postopka)
- Izterjava terjatev v sodnem postopku (predlog za izvršbo na podlagi verodostojne listine, postopek na Centralnem oddelku za verodostojno listino…)
Cena z udeležbo v dvorani vključuje:
- gradivo,
- jutranjo kavico,
- pogostitev med odmori,
- posvetovanje s predavateljico,
- strokovne in konkretne nasvete ter
- izdajo potrdila o udeležbi (v obliki PDF na željo prijavljenega, ki jo navede ob prijavi).
Cena za udeležbo preko online vključuje:
- PDF gradivo,
- posvetovanje s predavateljico,
- strokovne in konkretne nasvete ter
- izdajo potrdila o udeležbi (v obliki PDF na željo prijavljenega, ki jo navede ob prijavi).
Pomembno: za vsakega drugega in naslednjega udeleženca iz istega podjetja vam na pripadajočo kotizacijo priznamo 10 % popust. Lahko se prijavite tudi na samo en del (prvi ali drugi). Cena v tem primeru znaša 178 € + DDV. V opombe napišite v kolikor želite pristopiti samo k enem delu. Popusti na redno ceno seminarja se obračunajo med obdelavo naročila v naročniškem oddelku in bodo upoštevani pri izstavitvi (pred)računa. V potrditvenem sporočilu o uspešni prijavi omenjeni popusti še niso upoštevani.
- Zadnji rok za odjavo udeležbe je najkasneje tri delovne dni pred izvedbo izobraževanja (v primeru online izvedbe) in najkasneje pet delovnih dni pred izvedbo (v primeru izvedbe v živo), v nasprotnem primeru vam zaračunamo celotno kotizacijo.
- V primeru nezadostnega števila prijavljenih udeležencev si pridržujemo pravico do odpovedi izobraževanja.
- Račun za plačilo kotizacije boste prejeli po potrditvi termina seminarja, na mail naslov naveden na vaši prijavnici.
- Proračunski uporabniki boste po izvedbi izobraževanja prejeli e-račun. Če mora biti na izdanem e-računu navedena vaša naročilnica, nam jo prosimo posredujte ob prijavi ali naknadno do izvedbe seminarja.
- Informacije o tipu izvedbi predavanja kot tudi ostale podatke boste prejeli najkasneje 1 delovni dan pred datumom seminarja.
- Vljudno vas prosimo, da pri online izvedbah upoštevate, da ena kotizacija velja za udeležbo ene osebe. Velja ENA KOTIZACIJA = ENA UDELEŽBA (sicer vam v skladu z našim poslovanjem naknadno izdamo račun za udeležbo dodatnih oseb).
Z oddano prijavo na izbrano izobraževanje se strinjate, da vas ob vnosu prijave registriramo na naš brezplačni e-časopis Koledar izobraževanj.
S prijavo na dogodek soglašate s snemanjem in fotografiranjem na dogodku. Fotografije bodo objavljene na spletni strani in komunikacijskih kanalih Založbe Verlag Dashofer.
Potek seminarja
Seminar bo potekal sočasno (z udeležbo in online - preko ZOOM), med 09.00 in 11.00. Mesta na izvedbi so omejena!
Za udeležbo preko online prenosa potrebujete le računalnik in dostop do interneta. Če se nam na seminarju ne boste mogli pridružiti, boste povabljeni na ponovitev.
Vsa navodila in napotke glede izvedbe boste prejeli na vaš elektronski naslov - 1 dan pred izvedbo. Tekom webinarja in seminarja bo mogoče zastaviti vprašanja, tako da vam bo predavateljica sproti podala odgovore na morebitne izzive in težave s katerimi se soočate. Vabimo pa vas, da nam vprašanja pošljete že vnaprej (na email: larisa.berginc@dashofer.si).
Naši webinarji vam ponujajo številne prednosti:
-
Prihranite čas in stroške potovanja - webinarju lahko prisluhnete kjerkoli. Na delovnem mestu ali doma, preko računalnika, tablice ali mobilnega telefona.
-
Zastavite vprašanja s pomočjo funkcije klepeta ali tako da vprašanje zastavite ustno preko mikrofona.
-
Praktično: izvedba preko ZOOM pomeni interaktivno komunikacijo med vsemi udeleženimi.
Komu je namenjen
Na izobraževanje vabimo pravnike, kadrovike, komercialiste, poslovne sekretarje, računovodske delavce, direktorje zaposlene v gospodarstvu kot tudi v javnih zavodih ter vse ostale, ki izvajajo postopke priprave, odpovedi pogodb v organizaciji oziroma se na kakršen koli način srečujejo s tem področjem.
Vabljeni!
Predavatelj/ica
Dida Volk univ. dipl. prav.
je sodnica na gospodarskem oddelku Okrožnega sodišča v Ljubljani. Je strokovnjakinja za izvršilno pravo. Predava in objavlja članke o temah s področja izvršilnega prava, pogodbenega prava, insolvenčnega prava, prava nepremičnin in zavarovanja terjatev.
Več delavnic tega predavateljaTermin in kraj dogodka
13.3.2025
ONLINE
Dida Volk univ. dipl. prav.
210 Eur
13.3. – 14.3.2025
ONLINE
Dida Volk univ. dipl. prav.
390 Eur
14.3.2025
ONLINE
Dida Volk univ. dipl. prav.
210 Eur
18.6. – 19.6.2025
ONLINE
Dida Volk univ. dipl. prav.
390 Eur
18.6.2025
ONLINE
Dida Volk univ. dipl. prav.
210 Eur
19.6.2025
ONLINE
Dida Volk univ. dipl. prav.
210 Eur
Izobraževanje lahko prilagodimo tudi vašim zaposlenim in kolegom. Kontaktirajte nas po telefonu na (0)1/434 55 96 ali po elektronski pošti na larisa.berginc@dashofer.si.
Pred datumom zapadlosti vam bomo poslali organizacijska navodila in račun. Cene so brez DDV. Splošne pogoje poslovanja lahko preberete tukaj.
Priznani predavatelji
Jamstvo kakovosti