Namen seminarja
Copilot zdaj govori tudi slovensko!
Popolnoma novo predavanje, saj je ChatGPT končno postal del Microsoft Office orodij. Word, Excel, Powerpoint, Teams in Outlook so vse orodja, ki so dobila nadgradnjo, svojo lastno verzijo ChatGPT, ki ga poganjamo neposredno iz teh orodij. Poimenovali so ga Copilot in ima dostop do naših datotek, e-mailov in drugih podatkov podjetja, ki so v okvirju Microsoftovega nabora programov.
V našo družbo pride Peter Mesarec, ki bo delil svoje edinstvene vpoglede in izkušnje, saj je v zadnjem letu postal najbolj poslušan predavatelj na temo ChatGPT in umetne inteligence. Peter je pomagal številnim podjetjem pri uspešni implementaciji ChatGPT v njihove procese, obenem pa izobraževal zaposlene o tem, kako optimizirati svoje delo s pomočjo ChatGPT. Predavanje bo potekalo s poudarkom na praktičnih primerih, ki jih boste lahko sami neposredno uporabili v praksi.
Pridružite se nam na tem inovativnem predavanju ter odkrijte, kako ChatGPT in Microsoft Office združujeta moči za še bolj učinkovito delo!
Iz programa seminarja
- Kako se Copilot razlikuje od ChatGPT
- Kako deluje Copilot in kakšne so njegove omejitve
- Copilot v Wordu – pisanje besedil in priprava vsebin
- Copilot v Wordu – lektura, prevajanje in predelava besedil
- Copilot v Wordu – analiza daljših besedil
- Copilot v Excelu – obdelava podatkov
- Copilot v Excelu – pomoč pri naprednih analizah v Excelu
- Copilot v Powepointu – priprava prezentacij z umetno inteligenco
- Copilot v Powerpointu – analiza in povzetki prezentacij
- Copilot v Outlooku – Priprava e-sporočil v Outlooku
- Copilot v Outlooku – povzemanje e-sporočil
- Copilot kot del Teams sestankov
Cena za udeležbo preko online vključuje:
- PDF gradivo,
- posvetovanje s predavateljem,
- strokovne in konkretne nasvete ter
- izdajo potrdila o udeležbi (v obliki PDF na željo prijavljenega, ki jo navede ob prijavi).
Pomembno: naročnikom portalov, online priročnikov in vestnikov založbe Verlag Dashöfer nudimo stalni 15 % popust pri udeležbi na seminarjih v okviru Centra za izobraževanje (izjema so krajši webinarji in večdnevna izobraževanja). Za vsakega drugega in naslednjega udeleženca iz istega podjetja vam na pripadajočo kotizacijo priznamo 10 % popust. Popusti na redno ceno seminarja se obračunajo med obdelavo naročila v naročniškem oddelku in bodo upoštevani pri izstavitvi (pred)računa. V potrditvenem sporočilu o uspešni prijavi omenjeni popusti še niso upoštevani.
- Zadnji rok za odjavo udeležbe je najkasneje tri delone dni pred izvedbo izobraževanja (v primeru online izvedbe) in najkasneje pet delovnih dni pred izvedbo (v primeru izvedbe v živo), v nasprotnem primeru vam zaračunamo celotno kotizacijo.
- V primeru nezadostnega števila prijavljenih udeležencev si pridržujemo pravico do odpovedi izobraževanja.
- Račun za plačilo kotizacije boste prejeli po potrditvi termina seminarja, na mail naslov naveden na vaši prijavnici.
- Proračunski uporabniki boste po izvedbi izobraževanja prejeli e-račun. Če mora biti na izdanem e-računu navedena vaša naročilnica, nam jo prosimo posredujte ob prijavi ali naknadno do izvedbe seminar
- Informacije o tipu izvedbi predavanja kot tudi ostale podatke boste prejeli najkasneje 1 delovni dan pred datumom seminarja.
- Vljudno vas prosimo, da pri online izvedbah upoštevate, da ena kotizacija velja za udeležbo ene osebe. Velja ENA KOTIZACIJA = ENA UDELEŽBA (sicer vam v skladu z našim poslovanjem naknadno izdamo račun za udeležbo dodatnih oseb).
Z oddano prijavo na izbrano izobraževanje se strinjate, da vas ob vnosu prijave registriramo na naš brezplačni e-časopis Koledar izobraževanj.
S prijavo na dogodek soglašate s snemanjem in fotografiranjem na dogodku. Fotografije bodo objavljene na spletni strani in komunikacijskih kanalih Založbe Verlag Dashofer.
Potek seminarja
Seminar bo potekal ONLINE, preko ZOOM med 10.30 in 12.00. Tekom predavanja naredimo 10 minutni odmor. Mesta na izvedbi so omejena!
Za udeležbo preko online prenosa potrebujete le računalnik in dostop do interneta. Če se nam na seminarju ne boste mogli pridružiti, boste povabljeni na ponovitev.
Vsa navodila in napotke glede izvedbe boste prejeli na vaš elektronski naslov - 1 dan pred izvedbo. Tekom webinarja in seminarja bo mogoče zastaviti vprašanja, tako da vam bo predavateljica sproti podala odgovore na morebitne izzive in težave s katerimi se soočate. Vabimo pa vas, da nam vprašanja pošljete že vnaprej (na email: larisa.berginc@dashofer.si).
Naši webinarji vam ponujajo številne prednosti:
-
Prihranite čas in stroške potovanja - webinarju lahko prisluhnete kjerkoli. Na delovnem mestu ali doma, preko računalnika, tablice ali mobilnega telefona.
-
Zastavite vprašanja s pomočjo funkcije klepeta ali tako da vprašanje zastavite ustno preko mikrofona.
-
Praktično: izvedba preko ZOOM pomeni interaktivno komunikacijo med vsemi udeleženimi.
Reference
Pri ELPRO Lepenik & Co. cenimo in smo veseli domačih strokovnjakov na modernih in aktualnih tematikah, še posebej na tako uporabnih kot so Chat GPT, Copilot in Gemini. Z navdušenjem uporabljamo Chat GPT in bomo tudi Copilot ter druge aplikacije UI in se ob tem še nadalje usposabljali na tematikah. (Aleksandra L., ELPRO Lepenik & Co.)
Predstavitev uporabe Copilota mi bo vsekakor koristila pri nadaljnjem delu. Poleg zelo konkretne in s primeri podprte uporabe v različnih programih MS office sem spoznala tudi druga orodja, ki jih bom preizkusila, najbolj pa bi pohvalila številne praktične primere, ki ti objektivno pokažejo prednosti in omejitve orodja in ti tako pomagajo pri odločitvi, kdaj in na kakšen način je orodje smiselno uporabiti. (Nataša S., MarDiGo, Nataša Smirnov s.p.)
Predavatelj/ica
Peter Mesarec
Je svetovalec o uporabi umetne inteligence, ki je marketing videl skozi oči agencije (Red Orbit), bil je in-house marketingar in vodil lastno podjetje. Govori tri različne jezike marketinga in razume prednosti in omejitve, s katerimi se srečujete pri delu. Mnogim podjetjem je pomagal pri pripravi vstopa na tuje trge in izvedbi marketinških akcij ob…
Več delavnic tega predavateljaTermin in kraj dogodka
26.11.2024
ONLINE
Peter Mesarec
159 Eur
Izobraževanje lahko prilagodimo tudi vašim zaposlenim in kolegom. Kontaktirajte nas po telefonu na (0)1/434 55 96 ali po elektronski pošti na larisa.berginc@dashofer.si.
Pred datumom zapadlosti vam bomo poslali organizacijska navodila in račun. Cene so brez DDV. Splošne pogoje poslovanja lahko preberete tukaj.
Priznani predavatelji
Jamstvo kakovosti