On-Line konferenca

Pravice in obveznosti udeležencev v delovnem procesu pri preprečevanju širjenja Covid-19

Dodaten izziv za delodajalce - kako približati nove obveznosti in odgovornosti udeležencem v delovnem procesu?

Dodaten izziv za delodajalce­­­ - kako približati nove obveznosti in odgovornosti udeležencem v delovnem procesu?

Delovni proces je treba vnaprej načrtovati tako, da bosta zagotovljena varnost in zdravje delavcev pri delu, v skladu z delovnopravnimi predpisi in tudi vidika pravil varstva osebnih podatkov. Slednje pa ob globalnem vztrajanju širjenja nalezljive bolezni Covid-19 ter številnih ukrepov, ki se jih morajo delodajalci z namenom zajezitve oz. preprečevanja širjenja virusa poslužiti, vsekakor predstavlja dodaten izziv.

Vabljeni na ONLINE strokovni posvet, kjer bomo poskušali odgovoriti na vaša vprašanja in razreševati aktualne dileme na praktičnih primerih.

17.3. – 17.3.2021

10:00-12:30

ONLINE

Za vse dodatne informacije nas pokličite na telefonsko številko (0)1/434 55 29 ali nam pišite na elektronski naslov tatjana.kert@dashofer.si. Izobraževanje lahko prilagodimo tudi vašim zaposlenim in kolegom. Kontaktirajte nas in za vas bomo pripravili individualno ponudbo strokovnega izobraževanja, ki ustreza vašim potrebam. Veselimo se sodelovanja z vami!

Pred datumom zapadlosti vam bomo poslali organizacijska navodila in račun. Cene so brez DDV. SPlošne pogoje poslovanja lahko preberete tukaj.

Iz programa seminarja

Zoom platforma, 17. 3. 2021, od 10.00 do 12.30

 

Delovni proces je treba vnaprej načrtovati tako, da bosta zagotovljena varnost in zdravje delavcev pri delu, v skladu z delovnopravnimi predpisi in tudi vidika pravil varstva osebnih podatkov. Slednje pa ob globalnem vztrajanju širjenja nalezljive bolezni Covid-19 ter številnih ukrepov, ki se jih morajo delodajalci z namenom zajezitve oz. preprečevanja širjenja virusa poslužiti, vsekakor predstavlja dodaten izziv.

Pravice in obveznosti udeležencev v delovnem procesu pri preprečevanju širjenja Covid-19

(Predavateljica: Tanja Bohl, Odvetniška pisarna Bohl, d.o.o.)

Tekom predavanja vas bomo seznanili predvsem s pravicami in obveznostmi delodajalcev in delavcev v zvezi z zagotavljanjem varnih delovnih razmer. Pri tem bomo z vami delili praktične nasvete, kako učinkovito organizirati delovni proces, da bo tveganje za prenos okužbe čim nižje. Med drugim bomo obravnavali naslednja vprašanja:

  • Katere interne akte lahko delodajalec sprejme v okviru novih izzivov in čemu služijo,
  • kako približati nove obveznosti in odgovornosti delavcem, da bo odpor čim manjši (npr. glede testiranja, cepljenja),
  • kako zastaviti pravila obnašanja, da se čim manj ogroža delovna mesta,
  • preventivno ravnanje z namenom zajezitve širjenja virusa - v katerih primerih je lahko nedosledno upoštevanje pravil za preprečevanje širjenja okužb lahko razlog celo za opomin pred odpovedjo ipd.,
  • kakšne možnosti ima delodajalec glede ozaveščanja in zmanjševanja negativnega razpoloženja.

 

Epidemija Covid 19 – nove obdelave osebnih podatkov, obveznosti upravljavcev pa nespremenjene

(Predavateljica: mag. Rosana Lemut Strle, odvetnica v Odvetniški družbi Pirc Musar & partnerji o.p., d.o.o.)

  • Obdelava osebnih podatkov, do katerih je prišlo ob epidemiji  (delo na domu, čakanje na delo doma, odsotnost zaradi varstva otroka, odsotnost zaradi karantene),
  • obdelava osebnih podatkov  v povezavi z ukrepi, ki jih na delovnem mestu za zmanjšanje tveganje prenosa virusa uvajajo delodajalci (merjenje telesne temperature, izpolnjevanje različnih vprašalnikov, testiranje, obveščanje o okužbi, iskanje rizičnih stikov),
  • na kateri pravni temelj naslanjamo konkretno obdelavo osebnih podatkov:
    • Katere namene obdelave osebnih podatkov lahko zasledujemo?
    • Koliko osebnih podatkov lahko zberemo, da še sledimo načelu najmanjšega obsega podatkov?
    • Na katere obveznosti delodajalci ne smejo pozabiti?
    • Koliko časa lahko hranimo tako pridobljene osebne podatke?

Udeleženci lahko predavateljem vnaprej posredujete morebitne dileme oz. vprašanja iz obravnavane tematike, na katera bi želeli, da vam na srečanju odgovorijo predavatelji. Vaša vprašanja sprejemamo na naslovu konference@dashofer.si (vprašanja sprejemamo do 5 dni pred dogodkom).

Kotizacija: 127 EUR + DDV

Kotizacija on-line izvedbe vključuje:

  • pdf gradivo,
  • potrdilo o sodelovanju na on-line posvetu.

Namen seminarja

Namen posveta je seznanitev predvsem s pravicami in obveznostmi delodajalcev in delavcev v zvezi z zagotavljanjem varnih delovnih razmer. Pri tem bomo z vami delili praktične nasvete, kako učinkovito organizirati delovni proces, da bo ob zagotavljanju varovanja osebnih podatkov, tveganje za prenos okužbe čim nižje. 

Komu je namenjen

Posvet je namenjen delodajalcem, direktorjem, namestnikom direktorja, vodjem in direktorjem kadrovske službe, službam za kadrovanje in HR managerjem, vodjem splošne službe, poslovodjem, lastnikom, vodjem pravne službe, predstavnikom sindikatov in tudi vsem, ki jih vsebina predavanja zanima.

Vabljeni tudi vsi, ki se ukvarjajo s temi vprašanji v javnem sektorju (direktorji, vodje kadrovskih, splošnih služb in v njih zaposleni).

Potek seminarja

10:00 – 11:35 Pravice in obveznosti udeležencev v delovnem procesu pri preprečevanju širjenja Covid-19

11:35 – 11:45 Kratek odmor

11:45 – 12:25 Epidemija Covid 19 – nove obdelave osebnih podatkov, obveznosti upravljavcev pa nespremenjene

Predavatelji

!ERR No images found in //img.dashofer.sk/cif_si/fotogalerie/sem_k0291/. Images path has to be on the same server. Supported img formats: jpg, jpeg, png, gif.

Termin in kraj dogodka

17.3. – 17.3.2021

ONLINE

Pred datumom zapadlosti vam bomo poslali organizacijska navodila in račun. Cene so brez DDV. SPlošne pogoje poslovanja lahko preberete tukaj.