Webinar

Davčni inšpekcijski nadzor izvajanja protikoronskih ukrepov - smo pripravljeni?

Namen seminarja

Epidemija in posledično sprejeti paketi t.i. protikoronske zakonodaje, so delodajalce v kratkem času postavili pred mnogo izzivov in dilem. Operativne težave pri izplačilu plač, nadomestil, kriznih dodatkov ipd. smo reševali sproti, a ostajajo dvomi, ali je bilo vse PRAVILNO obračunano, izplačano in poročano. 

Na izkustvu prvih inšpekcijskih pregledov na terenu vam bomo na praktičnem webinarju prikazali področja nadzora, proceduro ter predvsem opozorili na ustrezne evidence, ki se nanašajo na t.i. protikoronske zakonodajne pakete, in, ki naj bi jih delodajalec imel tudi pripravljene v primeru inšpekcijskega nadzora.  

V sklopu webinarja bomo predstavili tudi PKP4, zadnji paket protikoronske zakonodaje, ki ga je Vlada že poslala v Državni zbor v obrabnavo in sprejem po nujnem postopku. 

Vabljeni!

Webinar bo potekal v on-line obliki v živo. Vsa navodila in napotke boste prejeli na vaš elektronski naslov. Tekom webinarja bo mogoče zastaviti vprašanja, tako da vam bo predavateljica sproti podala odgovore na morebitne izzive in težave s katerimi se soočate. Vabimo pa vas, da nam vprašanja pošljete že vnaprej (na email: larisa.berginc@dashofer.si).

Iz programa seminarja

  • Pregled obveznosti delodajalcev iz vseh »protikoronskih zakonov« (ZIUPPP, ZIUZEOP, ZIUZEOP-A, ZIUOPOK, predlog ZIUOOPE)
  • Opozorila na evidence, ki naj bi jih imel delodajalec pripravljene in se nanašajo na t.i. 3 »protikoronske pakete zakonov«
  • Popravki REK obrazcev – ali so nujni?
  • Opozorila na izplačilo regresa za leto 2020 - poostren nadzor! 
  • PKP4 - glavne značilnosti 4. paketa protrikoronske zakonodaje
  • Diskusija in odgovori na vaša vprašanja

Pomembno: Za vsakega drugega in naslednjega udeleženca iz istega podjetja vam na pripadajočo kotizacijo priznamo 10 % popust. Popusti na redno ceno seminarja se obračunajo med obdelavo naročila v naročniškem oddelku in bodo upoštevani pri izstavitvi (pred)računa. V potrditvenem sporočilu o uspešni prijavi omenjeni popusti še niso upoštevani.

  • Zadnji rok za odjavo udeležbe je najkasneje dva dni pred izvedbo webinarja, v nasprotnem primeru vam zaračunamo celotno kotizacijo.​
  • V primeru nezadostnega števila prijavljenih udeležencev si pridržujemo pravico do odpovedi izobraževanja.

Če vam razpisani termini seminarja ne utrezajo in bi želeli biti obveščeni o novih datumih, ali bi le želeli prejemati naše brezplačne novičke, vas vabimo k naročilu na brezplačni e-časopis Koledar seminarjev. Registracijo lahko opravite ˃˃˃ tukaj (op.: v seznamu je koledar seminarjev že označen).

Potek seminarja

Webinar bo potekal med 9.00 in 11.00 uro. Število mest je omejeno!

Za udeležbo potrebujete le računalnik in dostop do interneta. Če se nam na webinarju ne boste mogli pridružiti v živo, boste prejeli posnetek webinarja in, ki vam bo na voljo 3 dni po izvedbi.

Komu je namenjen

Webinar je namenjen podjetnikom (MSP), ki so v vlogi delodajalca, kadrovskim službam, ki so v podjetjih odgovorni za področje človeških virov, računovodskim službam ter samozaposlenim. 

Predavatelj/ica

Termin in kraj dogodka

7.7.2020

ONLINE

Simona Štravs

Izobraževanje lahko prilagodimo tudi vašim zaposlenim in kolegom. Kontaktirajte nas po telefonu na (0)1/434 55 96 ali po elektronski pošti na larisa.berginc@dashofer.si.

Pred datumom zapadlosti vam bomo poslali organizacijska navodila in račun. Cene so brez DDV. Splošne pogoje poslovanja lahko preberete tukaj.

!ERR No images found in //img.dashofer.sk/cif_si/fotogalerie/kursy/. Images path has to be on the same server. Supported img formats: jpg, jpeg, png, gif.