Namen seminarja
S 1.7.2021 so se začele uporabljati DDV spremembe na področju e-trgovanja. DDV zakonodaja na evropski ravni je že sprejeta, objavljen pa je tudi že predlog spremembe ZDDV-1.
Seminar je namenjen praktični pripravi za vse, ki preko spleta (preko lastne spletne strani ali preko posredniških portalov) prodajate blago ali storitve končnim potrošnikom. Predlagane so tudi nekatere druge DDV spremembe, katerih namen je predvsem odpraviti administrativne obveznosti davčnim zavezancem, prvič pa nas čaka morebitna možnost odbitka DDV od osebnih vozil, ki jih davčni zavezanec uporablja za vse obdavčene dejavnosti.
Predavanje je pripravljeno za izvedbo v obeh oblikah, fizično izvedbo kot tudi on-line. Izvedba v fizični obliki bo potekala v skladu z upoštevanjem navodil NIJZ in z vso odgovornostjo po izvedbi s primerno zaščito za udeležence, predavatelja in vse prisotne na izvedbi seminarja. Poskrbeli bomo za prostor med udeleženci in potrebna zaščitna sredstva. Prosimo, da med prijavnicami izberete prijavnico, ki bolj ustreza vašim željam (v primeru prijave na on-line izvedbo, vas vabimo, da izpolnite prijavnico ˝v živo preko spleta˝, ali v opombe zapišete kateri tip izvedbe vam bolj ustreza). |
Iz programa seminarja
- Dva sklopa sprememb DDV: e-trgovanje in odprava administrativnih ovir ter možen odbitek DDV od nabave osebnih vozil po novem
- Pojma elektronski vmesnik in domnevni dobavitelj;
- Obveznosti in vloga domnevnega dobavitelja;
- Slovenski prodajalec prodaja blago na daljavo preko elektronskega vmesnika;
- Razširitev mini VEM sistemov (unijskega in neunijskega);
- Za katere dobave se bosta mini VEM sistema po novem uporabljal;
- Prodaja uvoženega blaga na daljavo;
- Uvozni VEM sistem (novost);
- Posebne ureditve za prijavo in plačilo uvoznega DDV;
- Praktični primeri.
Cena z udeležbo v dvorani vključuje:
- gradivo,
- jutranjo kavico,
- pogostitev med odmori,
- posvetovanje s predavateljico in
- potrdilo o udeležbi (na željo udeleženca, ki jo navede ob prijavi).
Cena za udeležbo preko on-line vključuje:
- pdf gradivo,
- posvetovanje s predavateljico in
- potrdilo o sodelovanju v on-line predavanju (na željo udeleženca, ki jo navede ob prijavi).
Pomembno: naročnikom portalov, online priročnikov in vestnikov založbe Verlag Dashöfer nudimo stalni 15 % popust pri udeležbi na seminarjih v okviru Centra za izobraževanje (izjema so krajši webinarji in več-dnevna izobraževanja). Za vsakega drugega in naslednjega udeleženca iz istega podjetja vam na pripadajočo kotizacijo priznamo 10 % popust. Navedeni popusti ne veljajo za webinarje. Popusti na redno ceno seminarja se obračunajo med obdelavo naročila v naročniškem oddelku in bodo upoštevani pri izstavitvi (pred)računa. V potrditvenem sporočilu o uspešni prijavi omenjeni popusti še niso upoštevani.
- Zadnji rok za odjavo udeležbe je najkasneje tri dni pred izvedbo webinarja/seminarja, v nasprotnem primeru vam zaračunamo celotno kotizacijo.
- V primeru nezadostnega števila prijavljenih udeležencev si pridržujemo pravico do odpovedi izobraževanja.
- Račun za plačilo kotizacije boste prejeli po potrditvi termina seminarja, na mail naslov naveden na vaši prijavnici.
- Informacije o tipu izvedbi predavanja kot tudi ostale podatke boste prejeli najkasneje 1 delovni dan pred datumom seminarja.
Če vam razpisani termini seminarja ne utrezajo in bi želeli biti obveščeni o novih datumih, ali bi le želeli prejemati naše brezplačne novičke, vas vabimo k naročilu na brezplačni e-časopis Koledar seminarjev. Registracijo lahko opravite ˃˃˃ tukaj (op.: v seznamu je koledar seminarjev že označen).
Potek seminarja
Seminar bo potekal sočasno (*z udeležbo in online - preko ZOOM), med 9.00 in 13.00 uro. Tekom predavanja naredimo 30 minutni odmor. Mesta na izvedbi so omejena!
- V primeru razglašene epidemije v državi ne izvajamo predavanj z udeležbo.
- *Z udeležbo - v kolikor je taka prijava pod objavo seminarja mogoča.
Za udeležbo preko on-line prenosa potrebujete le računalnik in dostop do interneta. Če se nam na webinarju ne boste mogli pridružiti, boste povabljeni na ponovitev webinarja.
Vsa navodila in napotke glede izvedbe boste prejeli na vaš elektronski naslov - 1 dan pred izvedbo. Tekom webinarja in seminarja bo mogoče zastaviti vprašanja, tako da vam bo predavateljica sproti podala odgovore na morebitne izzive in težave s katerimi se soočate. Vabimo pa vas, da nam vprašanja pošljete že vnaprej (na email: larisa.berginc@dashofer.si).
Naši webinarji vam ponujajo številne prednosti:
-
Prihranite čas in stroške potovanja - webinarju lahko prisluhnete kjerkoli. Na delovnem mestu ali doma, preko računalnika, tablice ali mobilnega telefona.
-
Zastavite vprašanja s pomočjo funkcije klepeta ali tako da vprašanje zastavite ustno preko mikrofona.
-
Praktično: izvedba preko ZOOM pomeni interaktivno komunikacijo med vsemi udeleženimi.
Komu je namenjen
Na seminar vabimo računovodje, prodajalce, komercialiste, računalničarje in ostale, ki sodelujejo pri tovrstnih prodajah. Namenjen je tudi vsem, ki omogočajo portale/spletne strani, preko katerih lahko prodajalci svoje blago prodajajo končnim potrošnikom.
Lepo vabljeni!
Predavatelj/ica
mag. Aleksandra Heinzer
je mednarodno uveljavljena davčna svetovalka z licenco Davčno svetovalne zbornice Slovenije in predstavnica te zbornice v evropskem združenju davčnih svetovalcev CFE (Confédération Fiscale Européenne). Od leta 2018 do 2022 je bila zastopnica CFE v skupini VAT forum pri Evropski komisiji, trenutno pa isto organizacijo zastopa v skupini VAT expert…
Več delavnic tega predavateljaTermin in kraj dogodka
31.8.2021
ONLINE
mag. Aleksandra Heinzer
Izobraževanje lahko prilagodimo tudi vašim zaposlenim in kolegom. Kontaktirajte nas po telefonu na (0)1/434 55 96 ali po elektronski pošti na larisa.berginc@dashofer.si.
Pred datumom zapadlosti vam bomo poslali organizacijska navodila in račun. Cene so brez DDV. Splošne pogoje poslovanja lahko preberete tukaj.
Priznani predavatelji
Jamstvo kakovosti