Namen seminarja
Si tudi vi želite, da ne bi pogosto spreminjali svojo sistemizacijo zaradi nepredvidenih sprememb na trgu ali v organizaciji. Rešitev je v postavitvi fleksibilne sistemizacije delovnih mest, ki upošteva tudi vizijo prihodnosti podjetja vsaj za nekaj ključnih let. Dobra sistemizacija delovnih mest delodajalcu omogoča zadostno fleksibilnost medsebojnega nadomeščanja z namenom nemotenega in zakonitega izvajanja delovnih procesov. S pametnim pristopom lahko vaša sistemizacija pripomore k večji agilnosti organizacije.
Iz programa seminarja
- Zakaj je sistemizacija pomembna in v katerih primerih tudi obvezna
- Tveganja in nevarnosti neupoštevanja pravil sistemizacije ali nesprejema le te, ko je ta obvezna
- Kako se lotiti izdelave nove sistemizacije
- Zakaj je analiza obstoječih procesov ključnega pomena
- Ali je smiselno pred sprejemom sistemizacije optimizirati proces
- Tehnološki napredek in njegov vpliv na sistemizacijo delovnih mest
- Analiza in strateška usmeritev kot temelj nove zasnove
- Kako doseči zadostno fleksibilnost v opisih delovnih mest
- Kdaj je smiselno izbrati sistemizacijo po vrsti dela in kdaj po delovnih mestih
- Ključne vsebine opisov delovnih mest
- Kako si poenostaviti opise, da bodo kratki, jedrnati, pa vendar vsebinsko dovolj široki
- Sistemizacija kot temeljni akt v delovnopravnih sporih
- Pomen sistemizacije pri postavitvi kompetenčnih modelov
- Zakaj je sistemizacija ključna pri izgradnji sistema nagrajevanja
- Sistemizacija kot temelj učinkovitega vodenja
- Primeri iz prakse
Cena z udeležbo v dvorani vključuje:
- gradivo,
- jutranjo kavico,
- pogostitev med odmori,
- posvetovanje s predavateljico,
- strokovne in konkretne nasvete ter
- izdajo potrdila o udeležbi (v obliki PDF na željo prijavljenega, ki jo navede ob prijavi).
Cena za udeležbo preko online vključuje:
- PDF gradivo,
- posvetovanje s predavateljico,
- strokovne in konkretne nasvete ter
- izdajo potrdila o udeležbi (v obliki PDF na željo prijavljenega, ki jo navede ob prijavi).
Pomembno: naročnikom portalov, online priročnikov in vestnikov založbe Verlag Dashöfer nudimo stalni 15 % popust pri udeležbi na seminarjih v okviru Centra za izobraževanje (izjema so krajši webinarji in večdnevna izobraževanja). Za vsakega drugega in naslednjega udeleženca iz istega podjetja vam na pripadajočo kotizacijo priznamo 10 % popust. Navedeni popusti ne veljajo za webinarje. Popusti na redno ceno seminarja se obračunajo med obdelavo naročila v naročniškem oddelku in bodo upoštevani pri izstavitvi (pred)računa. V potrditvenem sporočilu o uspešni prijavi omenjeni popusti še niso upoštevani.
- Zadnji rok za odjavo udeležbe je najkasneje tri delovne dni pred izvedbo izobraževanja (v primeru online izvedbe) in najkasneje pet delovnih dni pred izvedbo (v primeru izvedbe v živo), v nasprotnem primeru vam zaračunamo celotno kotizacijo.
- V primeru nezadostnega števila prijavljenih udeležencev si pridržujemo pravico do odpovedi izobraževanja.
- Račun za plačilo kotizacije boste prejeli po potrditvi termina seminarja, na mail naslov naveden na vaši prijavnici.
- Proračunski uporabniki boste po izvedbi izobraževanja prejeli e-račun. Če mora biti na izdanem e-računu navedena vaša naročilnica, nam jo prosimo posredujte ob prijavi ali naknadno do izvedbe seminarja.
- Informacije o tipu izvedbi predavanja kot tudi ostale podatke boste prejeli najkasneje 1 delovni dan pred datumom seminarja.
- Vljudno vas prosimo, da pri online izvedbah upoštevate, da ena kotizacija velja za udeležbo ene osebe.
Z oddano prijavo na izbrano izobraževanje se strinjate, da vas ob vnosu prijave registriramo na naš brezplačni e-časopis Koledar izobraževanj.
S prijavo na dogodek soglašate s snemanjem in fotografiranjem na dogodku. Fotografije bodo objavljene na spletni strani in komunikacijskih kanalih Založbe Verlag Dashofer.
Potek seminarja
Seminar bo potekal sočasno (z udeležbo in online - preko ZOOM), med 09.00 in 12.00 uro. Mesta na izvedbi so omejena!
Za udeležbo preko online prenosa potrebujete le računalnik in dostop do interneta. Če se nam na izvedbi ne boste mogli pridružiti, boste povabljeni na ponovitev.
Vsa navodila in napotke glede izvedbe boste prejeli na vaš elektronski naslov - 1 dan pred izvedbo. Tekom webinarja in seminarja bo mogoče zastaviti vprašanja, tako da vam bo predavateljica sproti podala odgovore na morebitne izzive in težave s katerimi se soočate. Vabimo pa vas, da nam vprašanja pošljete že vnaprej (na email: larisa.berginc@dashofer.si).
Naši webinarji vam ponujajo številne prednosti:
-
Prihranite čas in stroške potovanja - webinarju lahko prisluhnete kjerkoli. Na delovnem mestu ali doma, preko računalnika, tablice ali mobilnega telefona.
-
Zastavite vprašanja s pomočjo funkcije klepeta ali tako da vprašanje zastavite ustno preko mikrofona.
-
Praktično: izvedba preko ZOOM pomeni interaktivno komunikacijo med vsemi udeleženimi.
Komu je namenjen
Osebam, ki izvajajo naloge kadrovskega področja (kadroviki, poslovni sekretarji, računovodje…) in varstva pri delu, direktorji in vodje manjših in srednjih podjetij in vsem tistim, ki želijo nadgraditi kadrovsko znanje in celovito urediti to področje pri svojem delodajalcu.
Predavatelj/ica
Andreja Samec Koderman
Andreja deluje pod okriljem blagovne znamke Andreja Consulting. Je zagovornica načela, da je urejeno delovno pravno področje v podjetju odskočna deska za nadaljnji management zaposlenih.
Več kot 20 let svetuje na področju razvoja človeških virov in optimizacije kadrovskih procesov. V organizacijah presoja kadrovsko pravno varnost in jo tudi…
Termin in kraj dogodka
11.7.2024
ONLINE
Andreja Samec Koderman
Izobraževanje lahko prilagodimo tudi vašim zaposlenim in kolegom. Kontaktirajte nas po telefonu na (0)1/434 55 96 ali po elektronski pošti na larisa.berginc@dashofer.si.
Pred datumom zapadlosti vam bomo poslali organizacijska navodila in račun. Cene so brez DDV. Splošne pogoje poslovanja lahko preberete tukaj.
Priznani predavatelji
Jamstvo kakovosti