Seminarji

Napredovanje v plačne razrede - prvič s 1. 6. 2025, po novem sistemu

Določitev plače in napredovanje javnih uslužbencev v letu 2025 - Ste seznanjeni z novimi pravili?

Breda Koren

8.5.2025

10.00-13.00

ONLINE

Breda Koren

Za vse dodatne informacije nas pokličite na telefonsko številko (0)1/434 55 96 ali nam pišite na elektronski naslov larisa.berginc@dashofer.si. Izobraževanje lahko prilagodimo tudi vašim zaposlenim in kolegom. Kontaktirajte nas in za vas bomo pripravili individualno ponudbo strokovnega izobraževanja, ki ustreza vašim potrebam. Veselimo se sodelovanja z vami!

Pred datumom zapadlosti vam bomo poslali organizacijska navodila in račun. Cene so brez DDV. Splošne pogoje poslovanja lahko preberete tukaj.

Namen seminarja

Napredovanje javnih uslužbencev v plačne razrede po novem ureja Zakon o skupnih temeljih sistemu plač v javnem sektorju (Uradni list RS, št. 95/24; ZSTSPJS), ki določa način in postopek preverjanja izpolnjevanja pogojev za napredovanje javnih uslužbencev.

Po novem se bo napredovanje izvajalo 2 x letno, in sicer 1. junija in 1. decembra.

Na seminarju bo predstavljen nov način napredovanja, in sicer z vidik napredovalnega obdobja, pogojev napredovanja in drugih posebnosti, ki jih glede tega prinaša ZSTSPJS.

Za pravilno napredovanje je treba pravilno določiti plačo, zato bo na seminarju predstavljeno tudi uvrščanje v plačni razred, in sicer ob napredovanju, premestitvi oziroma sklenitvi pogodbe o zaposlitvi za delovno mesto v istem ali nižjem tarifnem razredu, premestitvi oziroma sklenitvi pogodbe o zaposlitvi za delovno mesto v višjem tarifnem razredu in uvrstitev v plačni razred na podlagi 22. člena ZSTPJS.

V sklopu našega praktičnega seminarja, ki bo potekal online po ZOOM, bodo slušatelji seznanjeni z uvrstitvijo v plačni razred ob različnih možnostih, ki jih določa zakon, s celotnim potekom napredovanja javnih uslužbencev, določitvijo plače ob napredovanju, spoznali bodo praktične primere in elemente napredovanja in izvedeli vse, na kar morajo iti pozorni ob napredovanju po novem, ki se bo prvič izvedlo 1. junija 2025.

Odgovorili bomo tudi na vprašanja slušateljev.

Iz programa seminarja

  • Predstavitev nove ureditve glede napredovanja.
  • Uvrstitev v plačni razred ob premestitvi oziroma sklenitvi pogodbe o zaposlitvi za delovno mesto v istem ali nižjem tarifnem razredu
  • Uvrstitev v plačni razred ob premestitvi oziroma sklenitvi pogodbe o zaposlitvi za delovno mesto v višjem tarifnem razredu.
  • Določitev plače na podlagi 22. člena ZSTSPJS.
  • Preverjanje pogojev za napredovanje.
  • Določitev plačnih razredov glede na čas od zadnjega napredovanja in število doseženih napredovanj (upoštevanje napredovalnega obdobja v prehodnem obdobju).
  • Možnosti pospešenega in zadržanega napredovanja.
  • Določitev plače ob napredovanju.
  • Posebnosti glede napredovanja, kadar je javni uslužbenec v plačni razred uvrščen na podlagi 22. člena ZSTSPJS.
  • Druge obveznosti, ki jih ima delodajalec glede napredovanja.
  • Praktični primeri.
  • Odgovori na vprašanja udeležencev.

Prejeli boste natančna navodila za pripravo dokumentacije za napredovanja ter prejeli odgovore glede nejasnosti na tem področju.

Cena za udeležbo preko online vključuje:

  • PDF gradivo,
  • posvetovanje s predavateljico,
  • strokovne in konkretne nasvete ter
  • izdajo potrdila o udeležbi (v obliki PDF na željo prijavljenega, ki jo navede ob prijavi).

Pomembno: naročnikom portalov, online priročnikov in vestnikov založbe Verlag Dashöfer nudimo stalni 15 % popust pri udeležbi na seminarjih v okviru Centra za izobraževanje (izjema so krajši webinarji in večdnevna izobraževanja). Za vsakega drugega in naslednjega udeleženca iz istega podjetja vam na pripadajočo kotizacijo priznamo 10 % popust. Popusti na redno ceno seminarja se obračunajo med obdelavo naročila v naročniškem oddelku in bodo upoštevani pri izstavitvi (pred)računa. V potrditvenem sporočilu o uspešni prijavi omenjeni popusti še niso upoštevani.

  • Zadnji rok za odjavo udeležbe je najkasneje tri delone dni pred izvedbo izobraževanja (v primeru online izvedbe) in najkasneje pet delovnih dni pred izvedbo (v primeru izvedbe v živo), v nasprotnem primeru vam zaračunamo celotno kotizacijo.​
  • V primeru nezadostnega števila prijavljenih udeležencev si pridržujemo pravico do odpovedi izobraževanja.
  • Račun za plačilo kotizacije boste prejeli po potrditvi termina seminarja, na mail naslov naveden na vaši prijavnici.
  • Proračunski uporabniki boste po izvedbi izobraževanja prejeli e-račun. Če mora biti na izdanem e-računu navedena vaša naročilnica, nam jo prosimo posredujte ob prijavi ali naknadno do izvedbe seminar
  • Informacije o tipu izvedbi predavanja kot tudi ostale podatke boste prejeli najkasneje 1 delovni dan pred datumom seminarja.
  • Vljudno vas prosimo, da pri online izvedbah upoštevate, da ena kotizacija velja za udeležbo ene osebe. Velja ENA KOTIZACIJA = ENA UDELEŽBA (sicer vam v skladu z našim poslovanjem naknadno izdamo račun za udeležbo dodatnih oseb). 

Z oddano prijavo na izbrano izobraževanje se strinjate, da vas ob vnosu prijave registriramo na naš brezplačni e-časopis Koledar izobraževanj

S prijavo na dogodek soglašate s snemanjem in fotografiranjem na dogodku. Fotografije bodo objavljene na spletni strani in komunikacijskih kanalih Založbe Verlag Dashöfer.


    Potek seminarja

    Seminar bo potekal ONLINE, preko ZOOM med 10.00 in 13.00.

    Za udeležbo preko online prenosa potrebujete le računalnik in dostop do interneta. Če se nam na webinarju ne boste mogli pridružiti, boste povabljeni na ponovitev webinarja.

    Vsa navodila in napotke glede izvedbe boste prejeli na vaš elektronski naslov - 1 dan pred izvedbo. Tekom seminarja bo mogoče zastaviti vprašanja, tako da vam bosta predavatelja sproti podala odgovore na morebitne izzive in težave s katerimi se soočate. Vabimo pa vas, da nam vprašanja pošljete že vnaprej (na email: larisa.berginc@dashofer.si).

    Naši webinarji vam ponujajo številne prednosti:

    1. Prihranite čas in stroške potovanja  - webinarju lahko prisluhnete kjerkoli. Na delovnem mestu ali doma, preko računalnika, tablice ali mobilnega telefona. 

    2. Zastavite vprašanja s pomočjo funkcije klepeta ali tako da vprašanje zastavite ustno preko mikrofona. 

    3. Praktično: izvedba preko ZOOM pomeni interaktivno komunikacijo med vsemi udeleženimi.

    Predavatelj/ica

    Breda Koren

    univerzitetna diplomirana pravnica z opravljenim pravniškim državnim izpitom, je sekretarka v Sektorju za negospodarske dejavnosti v Službi Vlade Republike Slovenije, kjer pregleduje predpise s področja delovnega prava, trga dela in socialnih zadev z vidika skladnosti z ustavo in pravnim redom Republike Slovenije in Evropske unije. Pred tem je bila…

    Več delavnic tega predavatelja

    Termin in kraj dogodka

    8.5.2025

    ONLINE

    Breda Koren

    Izobraževanje lahko prilagodimo tudi vašim zaposlenim in kolegom. Kontaktirajte nas po telefonu na (0)1/434 55 96 ali po elektronski pošti na larisa.berginc@dashofer.si.

    Pred datumom zapadlosti vam bomo poslali organizacijska navodila in račun. Cene so brez DDV. Splošne pogoje poslovanja lahko preberete tukaj.

    !ERR No images found in //img.dashofer.sk/cif_si/fotogalerie/kursy/. Images path has to be on the same server. Supported img formats: jpg, jpeg, png, gif.