Seminarji

Problematika na gradbišču za izvajalce

Ekipa visoko usposobljenih predavateljev in asistentov

Namen seminarja

Gradbeništvo je eden izmed ključnih sektorjev, ki ima velik vpliv na našo družbo in okolje. Pri izvajanju gradbenih projektov se vsakodnevno soočamo s številnimi izzivi, ki zahtevajo premišljeno načrtovanje, natančno izvedbo in učinkovito komunikacijo med vsemi deležniki. Namen seminarja je osvetliti te izzive in ponuditi rešitve, ki bodo pripomogle k izboljšanju delovnih procesov in povečanju varnosti ter učinkovitosti na gradbiščih.

Cilji seminarja:

  1. Povečati ozaveščenost o varnosti na gradbišču: Varno delovno okolje je predpogoj za uspešno izvedbo projektov. Obravnavali bomo preventivne ukrepe in dobre prakse za zmanjšanje tveganj in nezgod.
  2. Izboljšati organizacijo in logistiko: Učinkovito upravljanje gradbišča in optimalna raba virov sta ključna za pravočasno dokončanje projektov. Predstavili bomo metode za boljšo organizacijo dela in logistiko.
  3. Razjasniti pravne vidike: Pravna problematika na gradbišču je pogosto vir nesporazumov in sporov. Poglobili se bomo v pogodbeno pravo, odgovornosti izvajalcev in reševanje sporov.
  4. Povečati kakovost gradnje: Kakovostna izvedba del je temelj zadovoljstva naročnikov in trajnosti projektov. Obravnavali bomo standarde kakovosti in nadzorne postopke.
  5. Okrepiti trajnostne prakse: Gradbeništvo ima velik vpliv na okolje. Predstavili bomo trajnostne gradbene prakse, ki zmanjšujejo okoljski odtis projektov.
  6. Spodbujati učinkovito komunikacijo: Dobra komunikacija in sodelovanje med ekipami sta ključna za uspešno izvedbo projektov. Poudarili bomo tehnike za izboljšanje komunikacije in reševanje konfliktov.
  7. Predstaviti tehnološke inovacije: Napredek v tehnologiji prinaša nove možnosti za izboljšanje gradbenih procesov. Spoznali bomo najnovejše trende in tehnologije, ki spreminjajo gradbeništvo.

Priznanje kreditnih točk s strani IZS

Po dogovoru z IZS bodo pooblaščeni in nadzorni inženirji za udeležbo na seminarju pridobili 3 kreditne točke iz izbirnih vsebin v skladu s Splošnim aktom o stalnem poklicnem usposabljanju pooblaščenih inženirjev (Uradni list RS, št. 37/18).

Po opravljenem dogodku moramo organizatorji na IZS dostaviti zbirni seznam – listo prisotnosti pasivnih udeležencev, katera mora vsebovati imena in priimke pooblaščenih in nadzornih inženirjev, njihove identifikacijske številke IZS ter lastnoročne podpise oz. poslati potrdilo, da so se navedeni člani na seznamu udeležili spletnega izobraževanja in tako poslušali celotno spletno izobraževanje. Dokumentacijo je potrebno dostaviti po e-pošti v roku 14 dni od izvedbe dogodka, zato vas prosimo, da vašo identifikacijsko številko javite že ob prijavi. Sicer pa ob zahvali, ki jo pošljemo zaključenem seminarju.

Ob izvedbi seminarja bomo vsem udeležencem izdali potrdilo o udeležbi z vsebino o pisnem priznanju kreditnih točk s strani Inženirske zbornice Slovenije. Vlogo za priznanje kreditnih točk v vašem imenu bo vložena z naše strani.

Kreditne točke bodo pripisane avtomatsko in udeleženci sami ne rabijo ničesar javljati na IZS.


Priznanje kreditnih točk s strani ZAPS

V skladu z dogovorom z Zbornico za arhitekturo in prostor Slovenije (ZAPS) boste člani prejeli 3 kreditne točke - sklop B (Teorija in referenčna praksa).

Kreditne točke bodo vnešene na podlagi poslanega seznama z naše strani, tako da udeleženci ne rabite ničesar pošiljati na ZAPS. Prosimo vas, da nam vašo identifikacijsko številko ZAPS javite že ob prijavi.


Cena z udeležbo vključuje:

  • gradivo,
  • jutranjo kavico,
  • pogostitev med odmori,
  • posvetovanje s predavateljicao,
  • strokovne in konkretne nasvete ter
  • PDF potrdilo o udeležbi s priznanjem kreditnih točk s strani IZS in ZAPS. 

Cena online izvedbe vključuje:

  • PDF gradivo,
  • posvetovanje s predavateljico,
  • strokovne in konkretne nasvete,
  • PDF potrdilo o udeležbi s priznanjem kreditnih točk s strani IZS in ZAPS. 

Pomembno: naročnikom portalov, online priročnikov in vestnikov založbe Verlag Dashöfer nudimo stalni 15 % popust pri udeležbi na seminarjih v okviru Centra za izobraževanje (izjema so krajši webinarji in večdnevna izobraževanja). Za vsakega drugega in naslednjega udeleženca iz istega podjetja vam na pripadajočo kotizacijo priznamo 10 % popust. Popusti na redno ceno seminarja se obračunajo med obdelavo naročila v naročniškem oddelku in bodo upoštevani pri izstavitvi (pred)računa. V potrditvenem sporočilu o uspešni prijavi omenjeni popusti še niso upoštevani.

  • Zadnji rok za odjavo udeležbe je najkasneje tri delovne dni pred izvedbo izobraževanja (v primeru online izvedbe) in najkasneje pet delovnih dni pred izvedbo (v primeru izvedbe v živo), v nasprotnem primeru vam zaračunamo celotno kotizacijo.​
  • V primeru nezadostnega števila prijavljenih udeležencev si pridržujemo pravico do odpovedi izobraževanja.
  • Račun za plačilo kotizacije boste prejeli po potrditvi termina seminarja, na mail naslov naveden na vaši prijavnici.
  • Proračunski uporabniki boste po izvedbi izobraževanja prejeli e-račun. Če mora biti na izdanem e-računu navedena vaša naročilnica, nam jo prosimo posredujte ob prijavi ali naknadno do izvedbe seminar
  • Informacije o tipu izvedbi predavanja kot tudi ostale podatke boste prejeli najkasneje 1 delovni dan pred datumom seminarja.
  • Vljudno vas prosimo, da pri online izvedbah upoštevate, da ena kotizacija velja za udeležbo ene osebe. Velja ENA KOTIZACIJA = ENA UDELEŽBA (sicer vam v skladu z našim poslovanjem naknadno izdamo račun za udeležbo dodatnih oseb). 

Z oddano prijavo na izbrano izobraževanje se strinjate, da vas ob vnosu prijave registriramo na naš brezplačni e-časopis Koledar izobraževanj

S prijavo na dogodek soglašate s snemanjem in fotografiranjem na dogodku. Fotografije bodo objavljene na spletni strani in komunikacijskih kanalih Založbe Verlag Dashofer.

Iz programa seminarja

Program seminarja je še v pripravi!

Potek seminarja

Seminar bo potekal sočasno (z udeležbo in online - preko ZOOM) med 12.00 in 16.00. Mesta na izvedbi so omejena!

Za udeležbo preko online prenosa potrebujete le računalnik in dostop do interneta. Če se nam na seminarju ne boste mogli pridružiti, boste povabljeni na ponovitev.

Vsa navodila in napotke glede izvedbe boste prejeli na vaš elektronski naslov - 1 dan pred izvedbo. Tekom webinarja in seminarja bo mogoče zastaviti vprašanja, tako da vam bo predavateljica sproti podala odgovore na morebitne izzive in težave s katerimi se soočate. Vabimo pa vas, da nam vprašanja pošljete že vnaprej (na email: larisa.berginc@dashofer.si).

Naši webinarji vam ponujajo številne prednosti:

  1. Prihranite čas in stroške potovanja  - webinarju lahko prisluhnete kjerkoli. Na delovnem mestu ali doma, preko računalnika, tablice ali mobilnega telefona. 

  2. Zastavite vprašanja s pomočjo funkcije klepeta ali tako da vprašanje zastavite ustno preko mikrofona. 

  3. Praktično: izvedba preko ZOOM pomeni interaktivno komunikacijo med vsemi udeleženimi.

Predavatelj/ica

Ekipa visoko usposobljenih predavateljev in asistentov

Vsi predavatelji so certificirani na področjih, ki jih učijo in se redno izobražujejo in dodatno usposabljajo.

Več delavnic tega predavatelja

Termin in kraj dogodka

30.9.2024

ONLINE

Aleksandra Velkovrh, Ekipa visoko usposobljenih predavateljev in asistentov

30.9.2024

Ljubljana

Aleksandra Velkovrh, Ekipa visoko usposobljenih predavateljev in asistentov

18.12.2024

ONLINE

Ekipa visoko usposobljenih predavateljev in asistentov

18.12.2024

Ljubljana

Ekipa visoko usposobljenih predavateljev in asistentov

Izobraževanje lahko prilagodimo tudi vašim zaposlenim in kolegom. Kontaktirajte nas po telefonu na (0)1/434 55 96 ali po elektronski pošti na larisa.berginc@dashofer.si.

Pred datumom zapadlosti vam bomo poslali organizacijska navodila in račun. Cene so brez DDV. Splošne pogoje poslovanja lahko preberete tukaj.

!ERR No images found in //img.dashofer.sk/cif_si/fotogalerie/kursy/. Images path has to be on the same server. Supported img formats: jpg, jpeg, png, gif.