Namen seminarja
V kolikor ste se nam na praktični delavnici IZBOLJŠAJMO ODNOSE NA DELOVNEM MESTU - asertivno komuniciranje že pridružili, vas toplo vabimo na nadaljevalni tečaj asertivnosti, v okviru katerega bomo globlje spoznali stebre asertivnosti in jih vpeljali v naše vsakdanje življenje.
Namen delavnice
S sodelavci si želimo ustvariti dobre odnose, saj se zavedamo, da bomo le tako dosegli želene rezultate, zato z njimi komuniciramo asertivno.
Seveda pa se znajdemo v situacijah, ko nismo še povsem gotovi, kako se odzvati, kako se pogovarjati, kaj je treba še upoštevati …
Prav zato nam bodo nadaljnji koraki asertivnega komuniciranja zelo pomagali. Tri zaznavne položaje in pet komunikacijskih orodij je treba povezati še s t. i. stebri asertivnosti: kako povem kritiko; kako jo sprejmem, še posebej, če ni upravičena; kako rečem ne; kako povem svoje mnenje; kako povem neprijetno novico; kako pravilno pohvalim … Osrednji steber pa nudi možnosti, kako uspešno rešujem konfliktne situacije.
Ta nam bo še posebej pomagal v primerih, ko se naši interesi ne ujemajo ali celo izključujejo z interesi sodelavcev, morda tudi o skupnih ciljih razmišljamo drugače? V takih trenutkih bi bilo treba upoštevati temeljno pravilo reševanja konfliktnih situacij:
Ločimo problem od ljudi, bodimo trdi s problemom in mehki z ljudmi. Ne rešujmo problemov tako, da napadamo ljudi. Skupaj z ljudmi »napadimo« problem.
Če bomo upoštevali še naslednje pravilo:
»Ne iščimo krivcev v preteklosti, iščimo rešitev za prihodnost«,
nam bo šlo veliko lažje.
Iz programa seminarja
VSEBINA in CILJI PROGRAMA
1. ASERTIVNO VEDENJE – STEBRI ASERTIVNOSTI
Naučili se boste, kako tri zaznavne položaje in pet komunikacijskih orodij asertivnosti povezati s stebri asertivnosti. Tako vam bo uspelo ustvariti še dodatne možnosti za trdne medosebne odnose in uspešno sodelovanje:
- odličnost komuniciranja je opisovanje iz treh zaznavnih položajev; za to pa potrebujemo pet komunikacijskih orodij,
- kaj so stebri asertivnosti:
- kako povedati kritiko,
- kako kritiko sprejeti,
- kako reči NE,
- kako povedati svoje mnenje,
- kako povedati manj prijetno novico,
- kako pohvaliti,
- kako izreči prošnjo.
2. KAJ JE KONFLIKT, KDAJ IN KAKO NASTANE
Spoznali boste osrednji steber asertivnosti – reševanje konfliktnih situacij. Naučili se boste, kako preprečiti konfliktno stanje in kako (če se že pojavi) ustaviti neplodno komuniciranje in postati konstruktiven pri iskanju rešitve:
- kaj je problemsko in kaj želeno stanje,
- kako pogovor usmerjamo iz problemskega v želeno stanje,
- kakšna je časovna naravnanost reševanja konfliktnih situacij (glejmo naprej, ne nazaj).
3. PASTI TEŽAVNIH POGOVOROV (harvardska metoda)
Naučili se boste prepoznavati, kaj se v konfliktni situaciji dogaja z vami in sogovornikom:
- vsak pogovor združuje tri temeljne pogovore:
pogovor »kaj se je zgodilo« (napake: resnica, namen, krivda),
pogovor o čustvih,
pogovor o identiteti.
- kako jih ločimo in kako k vsakemu učinkovito pristopimo,
- kako nepravilno branimo svojo resnico (treba se bo usmeriti na zgodbe), nepravilno iščemo slab namen (namesto da najprej preverimo vplive) in želimo dokazati krivdo (namesto da poiščemo deleže in rešitve),
- kakšna je razlika med namenom, vedenjem in vplivom.
4. TEMELJNA NAČELA REŠEVANJA PROBLEMOV (HARVARDSKA NAČELA)
Naučili se boste, kako se načelno pogovarjati in konstruktivno reševati konflikte:
- štiri temeljna izhodišča:
ljudje, interesi, možnosti, merila
- štiri temeljna načela:
ločimo ljudi od problema,
osredotočimo se na interese, ne na položaje,
vztrajajmo na temelju objektivnih meril,
poiščimo več možnih rešitev.
- kako v konfliktnih situacijah uporabimo različne stebre asertivnosti.
Po zaključku izobraževanja boste vsi sodelujoči (sodelujoči so vsi tisti, ki se prijavijo v prenos ali se udeležijo šole v dvorani) prejeli potrdilo o pridobljenih veščinah s področja asertivnega komuniciranja.
Cena z udeležbo v dvorani vključuje:
- gradivo,
- jutranjo kavico,
- pogostitev med odmori,
- posvetovanje s predavateljico,
- strokovne in konkretne nasvete ter
- potrdilo o pridobljenih veščinah s področja komuniciranja.
Cena za udeležbo preko online vključuje:
- PDF gradivo,
- posvetovanje s predavateljico,
- strokovne in konkretne nasvete ter
- potrdilo o pridobljenih veščinah s področja komuniciranja.
Pomembno: naročnikom portalov, online priročnikov in vestnikov založbe Verlag Dashöfer nudimo stalni 15 % popust pri udeležbi na seminarjih v okviru Centra za izobraževanje (izjema so krajši webinarji in večdnevna izobraževanja). Za vsakega drugega in naslednjega udeleženca iz istega podjetja vam na pripadajočo kotizacijo priznamo 10 % popust. Popusti na redno ceno seminarja se obračunajo med obdelavo naročila v naročniškem oddelku in bodo upoštevani pri izstavitvi (pred)računa. V potrditvenem sporočilu o uspešni prijavi omenjeni popusti še niso upoštevani.
- Zadnji rok za odjavo udeležbe je najkasneje tri delovne dni pred izvedbo izobraževanja (v primeru online izvedbe) in najkasneje pet delovnih dni pred izvedbo (v primeru izvedbe v živo), v nasprotnem primeru vam zaračunamo celotno kotizacijo.
- V primeru nezadostnega števila prijavljenih udeležencev si pridržujemo pravico do odpovedi izobraževanja.
- Račun za plačilo kotizacije boste prejeli po potrditvi termina seminarja, na mail naslov naveden na vaši prijavnici.
- Proračunski uporabniki boste po izvedbi izobraževanja prejeli e-račun. Če mora biti na izdanem e-računu navedena vaša naročilnica, nam jo prosimo posredujte ob prijavi ali naknadno do izvedbe seminar
- Informacije o tipu izvedbi predavanja kot tudi ostale podatke boste prejeli najkasneje 1 delovni dan pred datumom seminarja.
- Vljudno vas prosimo, da pri online izvedbah upoštevate, da ena kotizacija velja za udeležbo ene osebe.
Z oddano prijavo na izbrano izobraževanje se strinjate, da vas ob vnosu prijave registriramo na naš brezplačni e-časopis Koledar izobraževanj.
S prijavo na dogodek soglašate s snemanjem in fotografiranjem na dogodku. Fotografije bodo objavljene na spletni strani in komunikacijskih kanalih Založbe Verlag Dashofer.
Potek seminarja
Seminar bo potekal sočasno (z udeležbo in online - preko ZOOM), med 09.00 in 13.15 uro. Tekom predavanja naredimo 20 minutni odmor. Mesta na izvedbi so omejena!
Za udeležbo preko online prenosa potrebujete le računalnik in dostop do interneta. Če se nam na izvedbi ne boste mogli pridružiti, boste povabljeni na ponovitev.
Vsa navodila in napotke glede izvedbe boste prejeli na vaš elektronski naslov - 1 dan pred izvedbo. Tekom webinarja in seminarja bo mogoče zastaviti vprašanja, tako da vam bo predavateljica sproti podala odgovore na morebitne izzive in težave s katerimi se soočate. Vabimo pa vas, da nam vprašanja pošljete že vnaprej (na email: larisa.berginc@dashofer.si).
Naši webinarji vam ponujajo številne prednosti:
-
Prihranite čas in stroške potovanja - webinarju lahko prisluhnete kjerkoli. Na delovnem mestu ali doma, preko računalnika, tablice ali mobilnega telefona.
-
Zastavite vprašanja s pomočjo funkcije klepeta ali tako da vprašanje zastavite ustno preko mikrofona.
-
Praktično: izvedba preko ZOOM pomeni interaktivno komunikacijo med vsemi udeleženimi.
Komu je namenjen
Na predavanje vabimo:
- diektorje,
- kadrovike,
- projektne managerje,
- strokovne delavce v zdravstvu, šolstvu, ...,
- vse, ki na dnevni bazi veliko komunicirajo s sodelavci, kupci, dobavitelji,
- samostojne izvajalce, ki se pri svojem delu soočajo z veliko mero komunikacije in usklajevanja z ljudmi ter delom pod visokimi časovnimi pritiski
- udeležence osnovnega tečaja IZBOLJŠAJMO ODNOSE NA DELOVNEM MESTU - asertivno komuniciranje,
- ter tudi vse, ki si želijo bolje in lažje komunicirati z drugimi ljudmi.
Vabljeni!
Predavatelj/ica
Tatjana Zidar Gale
univ. dipl. dramaturginja, NLP trener in NLP coach, certificirana integrativna relacijska psihoterapevtka, učiteljica čuječnosti.
Diplomirala je na Akademiji za gledališče, radio, film in televizijo. Leta 2002 je pridobila najvišji mednarodni certifikat in naziv trener NLP, leta 2005 pa na univerzi v Santa Cruzu (ZDA) še mednarodno licenco in naziv…
Termin in kraj dogodka
6.6.2023
Ljubljana
Tatjana Zidar Gale
Izobraževanje lahko prilagodimo tudi vašim zaposlenim in kolegom. Kontaktirajte nas po telefonu na (0)1/434 55 96 ali po elektronski pošti na larisa.berginc@dashofer.si.
Pred datumom zapadlosti vam bomo poslali organizacijska navodila in račun. Cene so brez DDV. Splošne pogoje poslovanja lahko preberete tukaj.
Priznani predavatelji
Jamstvo kakovosti