Iz programa seminarja
Iz programa:
- Nujne in smiselne prilagoditve delovnega procesa zaradi COVID-19
(Predavateljica: Breda Koren) - Predstavljene bodo možne rešitve in s tem povezane prilagoditve in obveznosti delodajalca za zagotovitev fleksibilnosti opravljanja dela – tudi delo na domu, ki bodo srednje in dolgoročno služile spremenljivim zdravstvenim razmeram,
- prilagoditve notranjih aktov in pogodb o zaposlitvi,
- obveznosti za zagotovitev varnosti in zdravja pri delu,
- kje smo po dveh mesecih in kako lahko najbolj učinkovito zagotavljamo izplačilo redne delovne uspešnosti v skladu s predpisi?
- Spremembe v letu in pravilnost podatkov pri obračunu v povezavi s COVID-19 in drugimi ukrepi
(Predavateljica: Evgenija Javornik)- Pregled izvajanja in pravilnost v izogib napakam,
- dodatki in zahtevki za plače z računovodskega vidika,
- nadomestila in prejeta finančna sredstva.
- Javno naročanje – novosti za šolstvo
(Predavateljica: mag. Mirjam Ravnikar Šurk)Javno naročanje je predvsem za manjše naročnike, med katere zagotovo sodijo tudi vrtci in šole, veliko breme. V prispevku bomo predstavili nekaj primerov:
- Kako si lahko postopke nekoliko olajšamo in poenostavimo,
- vzpostavitev preglednega sistema zadolžitev in časovnico opravil,
- predstavitev izjem, ki veljajo zaradi epidemije.
- Priporočila NIJZ ob epidemiji COVID-19 in kako biti pripravljeni za naprej
(Predavateljica: dr. Simona Perčič, NIJZ)- Priporočila NIJZ za šolstvo ob soočanju z epidemijo COVID-19 in kakšne ukrepe in navodila pristojnih institucij je pričakovati?
- najpogostejše pomanjkljivosti in napake na področju higiene in higiene prehrane ter priporočila, kako preoblikovati in dopolnjevati šolska pravila na tem področju,
- kako otrokom, učencem, dijakom ter njihovim staršem razložiti preventivne ukrepe in jih motivirati, da se dejansko upoštevajo,
- pomen izvajanja nadzora na področju higiene in prehrane,
- previdnostni ukrepi ter katere higienske ukrepe morajo upoštevati vsi zaposleni, ki sodelujejo pri pripravi in postrežbi obrokov,
- po novem, dodatna previdnost pri tržni dejavnosti prodaje pripravljenih obrokov zunanjim kupcem.
- Novi izzivi - vodenje in sodelovanje v spremenjenih okoliščinah
(Predavateljica: mag. Irena Deželak)- Vodja prihodnosti – virtualni vodja?
- Poznate ključne osebnostne lastnostne za uspešno vodenje na daljavo?
- Vzpostavljanje socialne interakcije – kako in v kolikšni meri?
- Kako spodbujati pripadnost med delom na daljavo?
- Manjši nadzor vodje - manjša učinkovitost sodelavcev?
- Kako ohranjati zaupanje z oddaljeno ekipo sodelavcev?
- Konkretni praktični napotki.
Kaj vam še prinaša prijava:
- Strokovno e-gradivo v obliki PP prosojnic (pdf),
- možnost dobiti strokovno mnenje na postavljeno vprašanje ali izpostavljeno dilemo tako pred (na mail:konference@dashofer.si) in med posvetom,
- potrdilo o udeležbi,
- darilo - dva kratka videoseminarja
Kotizacija: 149 EUR + DDV
Ne zamudite dodatnih UGODNOSTI:
- za prijave do 15. 9. 2020: kotizacija 127 EUR + DDV (prva oseba), druga in tretja oseba BREZPLAČNO (iz iste organizacije)
Vaše dileme in vprašanja lahko posredujete vnaprej in obravnavali jih bomo na srečanju: >>>konference@dashofer.si
Dodatne informacije: 01 434 55 29
Namen seminarja
Srečanje je namenjeno zaposlenim v izobraževalnih organizacijah, ki jim bo koristilo razreševanje aktualnih vprašanj, pridobiti pregled novosti, ki zadeva njihovo delo in si želijo še boljše komunikacije.
Komu je namenjen
Konferenca je namenjena zaposlenim v izobraževalnih organizacijah, vodstvenim delavcem in računovodjem, strokovnim sodelavcem, odgovornim za kadrovsko področje, vsem, ki jih obravnavano področje zanima oziroma se pri svojem delu srečujejo s predavano tematiko.
Predavatelji
Termin in kraj dogodka
25.9. – 25.9.2020
ONLINE
Pred datumom zapadlosti vam bomo poslali organizacijska navodila in račun. Cene so brez DDV. SPlošne pogoje poslovanja lahko preberete tukaj.
Priznani predavatelji
Jamstvo kakovosti