Namen seminarja
Zakonodaja s področja evidentiranja nepremičnin in posledično pravila za delovanje IS katastra opredeljujeta kar nekaj sprememb, tako v postopkih vzdrževanja podatkov kot tudi pri vsebini in obliki predmetov vpisa v evidenco (parcele, stavbe, deli stavb in zemljišča) in podatkov, ki se vodijo za posamezne predmete vpisa. V okviru tega predavanja se bomo osredotočili na površine, ki se kot izveden podatek vodijo v katastru nepremičnin.
Površine predmetov vpisa, ki se vodijo v katastru nepremičnin so izveden podatek, ki je pridobljen:
- z izračunom iz koordinat točk, ki opredeljujejo predmete vpisa,
- z izračunom površin poligonov, ki nastanejo na podlagi preseka različnih grafičnih slojev posameznih podatkov,
- iz izmerjenih dolžin in širin,
- z seštevanjem površin posameznih entitet ali
- z prevzemom podatkov iz arhivskih podatkov in drugih evidenc
V okviru predavanja bo prikazan način pridobivanja podatkov za parcele, stavbe, dele stavb in zemljišča, kako se ti podatki lahko spreminjajo in kje prihaja do razlik s podatki o površinah v drugih evidencah in dokumentih npr. v projektni dokumentaciji, občinskih evidencah za nadomestilo za uporabo stavbnega zemljišča, knjigovodskih izkazih, splošni pogoji prodaje posameznih delov stanovanjske stavbe in prikaz morebitnih »pasti«, v katere se lahko ujamete.
Iz programa seminarja
- Površine parcel.
- Površine stavb.
- Površine delov stavb.
- Površine zemljišč.
- Spreminjanje površin.
- Razhajanja v podatkih o površinah z drugimi evidencami in dokumenti.
- Praktični primeri iz prakse ter odgovori na vprašanja udeleženih.
Priznanje kreditnih točk s strani IZS
Po dogovoru z IZS bodo pooblaščeni in nadzorni inženirji za udeležbo na seminarju pridobili 2 kreditni točki iz izbirnih vsebin v skladu s Splošnim aktom o stalnem poklicnem usposabljanju pooblaščenih inženirjev (Uradni list RS, št. 37/18).
Po opravljenem dogodku moramo organizatorji na IZS dostaviti zbirni seznam – listo prisotnosti pasivnih udeležencev, katera mora vsebovati imena in priimke pooblaščenih in nadzornih inženirjev, njihove identifikacijske številke IZS ter lastnoročne podpise oz. poslati potrdilo, da so se navedeni člani na seznamu udeležili spletnega izobraževanja in tako poslušali celotno spletno izobraževanje. Dokumentacijo je potrebno dostaviti po e-pošti v roku 14 dni od izvedbe dogodka, zato vas prosimo, da vašo identifikacijsko številko javite že ob prijavi. Sicer pa ob zahvali, ki jo pošljemo zaključenem seminarju.
Ob izvedbi seminarja bomo vsem udeležencem izdali potrdilo o udeležbi z vsebino o pisnem priznanju kreditnih točk s strani Inženirske zbornice Slovenije. Vlogo za priznanje kreditnih točk v vašem imenu bo vložena z naše strani.
Kreditne točke bodo pripisane avtomatsko in udeleženci sami ne rabijo ničesar javljati na IZS.
Priznanje kreditnih točk s strani ZAPS
V skladu z dogovorom z Zbornico za arhitekturo in prostor Slovenije (ZAPS) boste člani prejeli 2 kreditni točki - sklop B (Teorija in referenčna praksa).
Kreditne točke bodo vnešene na podlagi poslanega seznama z naše strani, tako da udeleženci ne rabite ničesar pošiljati na ZAPS. Prosimo vas, da nam vašo identifikacijsko številko ZAPS javite že ob prijavi.
Cena za udeležbo preko online vključuje:
- PDF gradivo,
- posvetovanje s predavateljico,
- strokovne in konkretne nasvete ter
- izdajo potrdila o udeležbi, za člane zbornic ZAPS/IZS s pripisom KT.
Pomembno: naročnikom portalov, online priročnikov in vestnikov založbe Verlag Dashöfer nudimo stalni 15 % popust pri udeležbi na seminarjih v okviru Centra za izobraževanje (izjema so krajši webinarji in več-dnevna izobraževanja). Za vsakega drugega in naslednjega udeleženca iz istega podjetja vam na pripadajočo kotizacijo priznamo 10 % popust. Navedeni popusti ne veljajo za webinarje. Popusti na redno ceno seminarja se obračunajo med obdelavo naročila v naročniškem oddelku in bodo upoštevani pri izstavitvi (pred)računa. V potrditvenem sporočilu o uspešni prijavi omenjeni popusti še niso upoštevani.
- Zadnji rok za odjavo udeležbe je najkasneje tri delovne dni pred izvedbo izobraževanja (v primeru online izvedbe) in najkasneje pet delovnih dni pred izvedbo (v primeru izvedbe v živo), v nasprotnem primeru vam zaračunamo celotno kotizacijo.
- V primeru nezadostnega števila prijavljenih udeležencev si pridržujemo pravico do odpovedi izobraževanja.
- Račun za plačilo kotizacije boste prejeli po potrditvi termina seminarja, na mail naslov naveden na vaši prijavnici.
- Proračunski uporabniki boste po izvedbi izobraževanja prejeli e-račun. Če mora biti na izdanem e-računu navedena vaša naročilnica, nam jo prosimo posredujte ob prijavi ali naknadno do izvedbe seminarja.
- Informacije o tipu izvedbi predavanja kot tudi ostale podatke boste prejeli najkasneje 1 delovni dan pred datumom seminarja.
- Vljudno vas prosimo, da pri online izvedbah upoštevate, da ena kotizacija velja za udeležbo ene osebe.
Z oddano prijavo na izbrano izobraževanje se strinjate, da vas ob vnosu prijave registriramo na naš brezplačni e-časopis Koledar izobraževanj.
S prijavo na dogodek soglašate s snemanjem in fotografiranjem na dogodku. Fotografije bodo objavljene na spletni strani in komunikacijskih kanalih Založbe Verlag Dashofer.
Potek seminarja
Webinar bo potekal online - preko ZOOM, med 10.00 in 12.00. Tekom predavanja naredimo 15 minutni odmor. Mesta na izvedbi so omejena!
Za udeležbo preko online prenosa potrebujete le računalnik in dostop do interneta. Če se nam na seminarju ne boste mogli pridružiti, boste povabljeni na ponovitev.
Vsa navodila in napotke glede izvedbe boste prejeli na vaš elektronski naslov - 1 dan pred izvedbo. Tekom webinarja in seminarja bo mogoče zastaviti vprašanja, tako da vam bo predavateljica sproti podala odgovore na morebitne izzive in težave s katerimi se soočate. Vabimo pa vas, da nam vprašanja pošljete že vnaprej (na email: larisa.berginc@dashofer.si).
Naši webinarji vam ponujajo številne prednosti:
-
Prihranite čas in stroške potovanja - webinarju lahko prisluhnete kjerkoli. Na delovnem mestu ali doma, preko računalnika, tablice ali mobilnega telefona.
-
Zastavite vprašanja s pomočjo funkcije klepeta ali tako da vprašanje zastavite ustno preko mikrofona.
-
Praktično: izvedba preko ZOOM pomeni interaktivno komunikacijo med vsemi udeleženimi.
Komu je namenjen
Izobraževanje je primerno in interesantno za lastnike nepremičnin, upravljavce lokalnega in državnega premoženja, investitorje, nepremičninske posrednike, cenilce, bančnike, odvetnike, notarje, občine, upravne enote, projektante, pooblaščene inžinirje gradbeništva, pooblaščene arhitekte in krajinske arhitekte. Glede na to, da je za geodete to nov matični zakon vabljeni tudi geodeti ter seveda vsi, ki jih omenjena tematika zanima. Še posebej vabljeni računovodje in davčniki, saj je površina nepremičnine tudi podatek v računovodskih izkazih in je osnova za plačilo NUSZ – torej davčne dajatve in na davek od premoženja.
Vabljeni!
Predavatelj/ica
mag. Marijana Vugrin
Je po osnovni izobrazbi geodetka, magistrirala pa je s področja urbanizma in prostorskega načrtovanja. Zaposlena je v podjetju Digi Data, d. o. o., kjer opravlja operativne in raziskovalne naloge ter vodi projekte s področja nepremičnin.
Z nepremičninskimi evidencami in podatki, ki se vodijo v njih, se ukvarja že več kot petintrideset let in je…
Termin in kraj dogodka
11.11.2024
ONLINE
mag. Marijana Vugrin
Izobraževanje lahko prilagodimo tudi vašim zaposlenim in kolegom. Kontaktirajte nas po telefonu na (0)1/434 55 96 ali po elektronski pošti na larisa.berginc@dashofer.si.
Pred datumom zapadlosti vam bomo poslali organizacijska navodila in račun. Cene so brez DDV. Splošne pogoje poslovanja lahko preberete tukaj.
Priznani predavatelji
Jamstvo kakovosti