Namen seminarja
Za uspešno izvedbo gradbenega projekta je ključna prava kombinacija znanja, pravilne dokumentacije in usklajenega sodelovanja med naročnikom, izvajalcem ter nadzornikom. Na prihajajočem seminarju "Vse o gradnji na gradbiščih", ki ga bo vodila strokovnjakinja Aleksandra Velkovrh, boste izvedeli vse potrebne informacije za pravno in tehnično ustrezno gradnjo. Podrobno bomo obravnavali obveznosti naročnika in pogoje za začetek gradnje, vključno z gradnjo z ali brez gradbenega dovoljenja. Dotaknili se bomo ključnih vidikov projektne dokumentacije, nalog izvajalcev in nadzornikov, ter pravil za pridobitev uporabnih dovoljenj.
Seminar bo pokrival tudi praktična vprašanja glede obveznosti izvajalca in nadzornika, napake v PZI, pomembne razlike med vodjem gradnje in vodjem del ter pogoje za pridobitev uporabnih dovoljenj. Na voljo bo tudi čas za vprašanja in odgovore, kjer boste lahko pridobili odgovore na konkretne dileme iz vaših projektov.
Pridružite se nam in poskrbite, da bo vaš naslednji gradbeni projekt izpeljan brezhibno in v skladu z veljavno zakonodajo!
Iz programa seminarja
1. OBVEZNOSTI NAROČNIKA, KI JIH MORA IZPOLNITI DO IZVAJALCA IN NADZORNIKA
- gradnja brez gradbenega dovoljenja
- vzdrževala dela, VDJK, manjša rekonstrukcija
- gradnja brez gradbenega dovoljenja s prijavo začetka gradnje, skladišča
- gradnja z gradbenim dovoljenjem in prijavo začetka gradnje
- Izpolnjevanje pogojev za začetek gradnje
2. Osnove PROJEKTNE IN DRUGE DOKUMENTACIJE
- Pojmi projektant, vodja projektiranja, projektant načrta, PS, ki izdela načrt
- Vrste projektne dokumentacije in bistvene značilnosti
- obveznost izdelave PZI in PID
- druga dokumentacija
3. IZVAJALEC
- Naročilo gradnje, oblike in vsebine pisnih naročil
- Gradnja z gradbenim dovoljenjem
- Gradnja brez gradbenega dovoljenja
- Preverjanje pogojev za izvajalca, podizvajalce – obveznost nadzornika
- vodje celotne gradnje – pogoji za osebe
- vodenje posameznih delov gradnje, nosilci obrtne dejavnosti, mojstri
- razlika med vodjem gradnje in vodjem del
- imeniki pri IZS, OZS, GZS
- izvajalci-mojstri, ki lahko vplivajo na bistvene zahteve
- poklicne naloge po 4. čl.. ZAID
- obveznosti izvajalca po gradbeni zakonodaji in varstva pri delu
- vodenje in ureditev gradbišča
- vsebina gradbenega dnevnika
- napake v PZI
- gradbena knjiga
- priprava dokazila o zanesljivosti, kdaj je obvezno
4. UPORABNA DOVOLJENJA
- pogoji za pridobitev dovoljenja in uporabo
- s tehničnim pregledom, sodelovanje izvajalca in nadzornika pri uporabnem dovoljenju
- brez tehničnega pregleda
- novo – uporabno dovoljenje za enostanovanjske stavbe
- novo – uporabna dovoljenja za obstoječe objekte
5. NADZOR
- naročnik nadzora
- Gradnja z gradbenim dovoljenjem
- Gradnja brez gradbenega dovoljenja
- nadzornik, vodja nadzora in pooblaščeni strokovnjaki,
- obveznosti nadzornika, vodje nadzora in PS, ki izvajajo nadzor
- dopustna odstopanja od gradbenega dovoljenja
6. Izjave nadzornika v PID, DZO, posebnosti za enostanovanjske stavbe
7. VPRAŠANJA IN ODGOVORI
Priznanje kreditnih točk s strani IZS
Po dogovoru z IZS bodo pooblaščeni in nadzorni inženirji za udeležbo na seminarju pridobili 3 kreditne točke iz izbirnih vsebin v skladu s Splošnim aktom o stalnem poklicnem usposabljanju pooblaščenih inženirjev (Uradni list RS, št. 37/18).
Po opravljenem dogodku moramo organizatorji na IZS dostaviti zbirni seznam – listo prisotnosti pasivnih udeležencev, katera mora vsebovati imena in priimke pooblaščenih in nadzornih inženirjev, njihove identifikacijske številke IZS ter lastnoročne podpise oz. poslati potrdilo, da so se navedeni člani na seznamu udeležili spletnega izobraževanja in tako poslušali celotno spletno izobraževanje. Dokumentacijo je potrebno dostaviti po e-pošti v roku 14 dni od izvedbe dogodka, zato vas prosimo, da vašo identifikacijsko številko javite že ob prijavi. Sicer pa ob zahvali, ki jo pošljemo zaključenem seminarju.
Ob izvedbi seminarja bomo vsem udeležencem izdali potrdilo o udeležbi z vsebino o pisnem priznanju kreditnih točk s strani Inženirske zbornice Slovenije. Vlogo za priznanje kreditnih točk v vašem imenu bo vložena z naše strani.
Kreditne točke bodo pripisane avtomatsko in udeleženci sami ne rabijo ničesar javljati na IZS.
Priznanje kreditnih točk s strani ZAPS
V skladu z dogovorom z Zbornico za arhitekturo in prostor Slovenije (ZAPS) boste člani prejeli 3 kreditne točke - sklop A (Zakonodaja in standardi).
Kreditne točke bodo vnešene na podlagi poslanega seznama z naše strani, tako da udeleženci ne rabite ničesar pošiljati na ZAPS. Prosimo vas, da nam vašo identifikacijsko številko ZAPS javite že ob prijavi.
Cena online izvedbe vključuje:
- PDF gradivo,
- posvetovanje s predavateljicami,
- strokovne in konkretne nasvete,
- PDF potrdilo o udeležbi s priznanjem kreditnih točk s strani IZS/ZAPS.
Pomembno: naročnikom portalov, online priročnikov in vestnikov založbe Verlag Dashöfer nudimo stalni 15 % popust pri udeležbi na seminarjih v okviru Centra za izobraževanje (izjema so krajši webinarji in večdnevna izobraževanja). Za vsakega drugega in naslednjega udeleženca iz istega podjetja vam na pripadajočo kotizacijo priznamo 10 % popust. Popusti na redno ceno seminarja se obračunajo med obdelavo naročila v naročniškem oddelku in bodo upoštevani pri izstavitvi (pred)računa. V potrditvenem sporočilu o uspešni prijavi omenjeni popusti še niso upoštevani.
- Zadnji rok za odjavo udeležbe je najkasneje tri delovne dni pred izvedbo izobraževanja (v primeru online izvedbe) in najkasneje pet delovnih dni pred izvedbo (v primeru izvedbe v živo), v nasprotnem primeru vam zaračunamo celotno kotizacijo.
- V primeru nezadostnega števila prijavljenih udeležencev si pridržujemo pravico do odpovedi izobraževanja.
- Račun za plačilo kotizacije boste prejeli po potrditvi termina seminarja, na mail naslov naveden na vaši prijavnici.
- Proračunski uporabniki boste po izvedbi izobraževanja prejeli e-račun. Če mora biti na izdanem e-računu navedena vaša naročilnica, nam jo prosimo posredujte ob prijavi ali naknadno do izvedbe seminar
- Informacije o tipu izvedbi predavanja kot tudi ostale podatke boste prejeli najkasneje 1 delovni dan pred datumom seminarja.
- Vljudno vas prosimo, da pri online izvedbah upoštevate, da ena kotizacija velja za udeležbo ene osebe.
Z oddano prijavo na izbrano izobraževanje se strinjate, da vas ob vnosu prijave registriramo na naš brezplačni e-časopis Koledar izobraževanj.
S prijavo na dogodek soglašate s snemanjem in fotografiranjem na dogodku. Fotografije bodo objavljene na spletni strani in komunikacijskih kanalih Založbe Verlag Das
Potek seminarja
Seminar bo potekal ONLINE (preko ZOOM) med 12.00 in 16.00. Mesta na izvedbi so omejena.
Za udeležbo preko online prenosa potrebujete le računalnik in dostop do interneta. Če se nam na webinarju ne boste mogli pridružiti, boste povabljeni na ponovitev webinarja.
Vsa navodila in napotke glede izvedbe boste prejeli na vaš elektronski naslov - 1 dan pred izvedbo. Tekom webinarja bo mogoče zastaviti vprašanja, tako da vam bo predavatelj sproti podal odgovore na morebitne izzive in težave s katerimi se soočate. Vabimo pa vas, da nam vprašanja pošljete že vnaprej (na email: larisa.berginc@dashofer.si).
Naši webinarji vam ponujajo številne prednosti:
-
Prihranite čas in stroške potovanja - webinarju lahko prisluhnete kjerkoli. Na delovnem mestu ali doma, preko računalnika, tablice ali mobilnega telefona.
-
Zastavite vprašanja s pomočjo funkcije klepeta ali tako da vprašanje zastavite ustno preko mikrofona.
-
Praktično: izvedba preko ZOOM pomeni interaktivno komunikacijo med vsemi udeleženimi.
Predavatelj/ica
Aleksandra Velkovrh
je poleg gradbene izobrazbe končala še podiplomski specialistični študij na Fakulteti za upravo s področja gradbenega inšpiciranja z aktualno problematiko uvajanja ZGO-1. Leta 2004 si je z nazivom Specialist javne uprave pridobila znanje glede vodenja ter opravljanja najbolj zahtevnih nalog v državni upravi. Je avtorica številnih strokovnih člankov…
Več delavnic tega predavateljaTermin in kraj dogodka
27.11.2024
ONLINE
Aleksandra Velkovrh
310 Eur
27.11.2024
Ljubljana
Aleksandra Velkovrh
330 Eur
Izobraževanje lahko prilagodimo tudi vašim zaposlenim in kolegom. Kontaktirajte nas po telefonu na (0)1/434 55 96 ali po elektronski pošti na larisa.berginc@dashofer.si.
Pred datumom zapadlosti vam bomo poslali organizacijska navodila in račun. Cene so brez DDV. Splošne pogoje poslovanja lahko preberete tukaj.
Priznani predavatelji
Jamstvo kakovosti