Seminarji

Zaposlovanje invalidov s pravno, računovodsko in davčno obravnavo

Tanja Bohl, Simona Matko Počivalšek

Namen seminarja

Na seminarju bo predstavljen izračun kvote zaposlovanja invalidov, kakšni so računovodski in davčni vidiki neizpolnjevanja kvot ter kakšni so postopki, če so kvote zaposlovanja invalidov presežene. Z računovodske obravnave vam bodo predstavljeni praktični primeri knjiženj in kakšen vpliv ima zaposlovanje na davčni obračun poslovanja.

V pravnem delu seminarja pa bomo predstavili relevantno zakonodajo s področja zaposlovanja invalidov, predvsem Zakon o zaposlitveni rehabilitaciji in zaposlovanju invalidov ter tudi Zakon o delovnih razmerjih. Pojasnili bomo na kaj naj bodo delodajalci pozorni pri zaposlovanju invalidov ter tudi kasneje, pri urejanju delovnih razmerij.

Na seminarju se bomo posvetili najbolj aktualnim vprašanjem glede:

  • Davčne olajšave zaposlovanja invalidov, ki vplivajo na letni davčni obračun poslovanja;

  • Predstavitev knjiženja plač v invalidskem podjetju (na primeru);

  • Evidentiranje odstopljenih prispevkov (knjiženje, kdaj, v katerem obdobju – ko se obračuna plača ali ko zapadejo prispevki v plačilo, na kakšen način);

  • Poraba odstopljenih prispevkov z evidentiranjem (tudi evidentiranje neporabljenih sredstev, obrestovanje konec leta);

  • Poročanje SVIZ o prejemu in porabi odstopljenih prispevkov;

  • Nekateri invalidi imajo odločbe še iz leta XY in jim podjetje obračuna celotno plačo, za del plače odda zahtevek – poročilo o izplačilu plač invalidom in dobi sredstva refundirana. Kako postopati v tem primeru? Zmanjšati stroške plač? Knjiženje priliva,….

  • Davčne olajšave;

  • Se mora za odstopljena sredstva voditi analitiko za bilančno?

  • Kakšna je razlika pri evidentiranju, če podjetje računovodi po SRS ali MSRP?

  • Revizor – kaj se revidira, na kakšen način, kdaj…

  • ...

Predavanje je pripravljeno za izvedbo v obeh oblikah, fizično izvedbo kot tudi on-line. Izvedba v fizični obliki bo potekala v skladu z upoštevanjem navodil NIJZ in z vso odgovornostjo po izvedbi s primerno zaščito za udeležence, predavatelja in vse prisotne na izvedbi seminarja. Poskrbeli bomo za prostor med udeleženci in potrebna zaščitna sredstva. 

Prosimo, da med prijavnicami izberete prijavnico, ki bolj ustreza vašim željam (v primeru prijave na online izvedbo, vas vabimo, da izpolnite prijavnico ˝v živo preko spleta˝ in v primeru udeležbe v dvorani, npr. ˝Ljubljana˝, ali v opombe zapišete kateri tip izvedbe vam bolj ustreza).

Iz programa seminarja

V okviru računovodskega in davčnega dela predavanja bomo obravnavali:

  • Zavezanci za izpolnitev kvote.
  • Izračun zaposlovanja invalidov glede na standardno klasifikacijo dejavnosti (SKD).
  • Zaposlovanje invalidov nad kvoto, nagrada in knjiženje.
  • Nezaposlovanje invalidov glede na kvoto, plačilo prispevkov in knjiženje.
  • Vzpodbude za zaposlovanje invalidov.
  • Vplivih protikoronske zakonodaje na knjiženje odstopljenih prispevkov, ... (subvencije invalidov: pravilno knjiženje, poraba, in poročanje na SVZI).

V pravnem delu pa se bomo posvetili spodaj navedenim temam:

  • Kdo je invalid?
  • Pod kakšnimi pogoji delodajalec zaposluje invalide in kaj je treba upoštevati pri zaposlitvi invalida (v običajnem delovnem okolju, pa tudi v invalidskih podjetjih, podporna in zaščitna zaposlitev);
  • Delovna razmerja invalidov – na kaj morajo biti delodajalci še posebej pozorni (pri odrejanju dela, delovnem času, pa tudi pri prenehanju delovnega razmerja, ipd.).

Med seminarjem bomo odgovarjali tudi na vaša vprašanja in dileme.

Cena z udeležbo v dvorani vključuje:

  • gradivo,
  • jutranjo kavico,
  • pogostitev med odmori,
  • posvetovanje s predavateljico,
  • strokovne in konkretne nasvete ter
  • izdajo potrdila o udeležbi (v obliki PDF na željo prijavljenega, ki jo navede ob prijavi).

Cena za udeležbo preko online vključuje:

  • PDF gradivo,
  • posvetovanje s predavateljico,
  • strokovne in konkretne nasvete ter
  • izdajo potrdila o udeležbi (v obliki PDF na željo prijavljenega, ki jo navede ob prijavi).

Pomembno: naročnikom portalov, online priročnikov in vestnikov založbe Verlag Dashöfer nudimo stalni 15 % popust pri udeležbi na seminarjih v okviru Centra za izobraževanje (izjema so krajši webinarji in več-dnevna izobraževanja). Za vsakega drugega in naslednjega udeleženca iz istega podjetja vam na pripadajočo kotizacijo priznamo 10 % popust. Navedeni popusti ne veljajo za webinarje. Popusti na redno ceno seminarja se obračunajo med obdelavo naročila v naročniškem oddelku in bodo upoštevani pri izstavitvi (pred)računa. V potrditvenem sporočilu o uspešni prijavi omenjeni popusti še niso upoštevani.

  • Zadnji rok za odjavo udeležbe je najkasneje tri delovne dni pred izvedbo webinarja/seminarja, v nasprotnem primeru vam zaračunamo celotno kotizacijo.​
  • V primeru nezadostnega števila prijavljenih udeležencev si pridržujemo pravico do odpovedi izobraževanja.
  • Račun za plačilo kotizacije boste prejeli po potrditvi termina seminarja, na mail naslov naveden na vaši prijavnici.
  • Proračunski uporabniki boste po izvedbi izobraževanja prejeli e-račun. Če mora biti na izdanem e-računu navedena vaša naročilnica, nam jo prosimo posredujte ob prijavi ali naknadno do izvedbe seminarja.
  • Informacije o tipu izvedbi predavanja kot tudi ostale podatke boste prejeli najkasneje 1 delovni dan pred datumom seminarja.

Če vam razpisani termini seminarja ne utrezajo in bi želeli biti obveščeni o novih datumih, ali bi le želeli prejemati naše brezplačne novičke, vas vabimo k naročilu na brezplačni e-časopis Koledar seminarjev. Registracijo lahko opravite ˃˃˃ tukaj (op.: v seznamu je koledar seminarjev že označen).

S prijavo na dogodek soglašate s snemanjem in fotografiranjem na dogodku. Fotografije bodo objavljene na spletni strani in komunikacijskih kanalih Založbe Verlag Dashofer.

Potek seminarja

Seminar bo potekal sočasno (*z udeležbo in online - preko ZOOM), med 09.00 in 13.00 uro. Tekom predavanja naredimo 30 minutni odmor. Mesta na izvedbi so omejena!

  • V primeru razglašene epidemije v državi ne izvajamo predavanj z udeležbo.
  • *Z udeležbo - v kolikor je taka prijava pod objavo seminarja mogoča.

Za udeležbo preko online prenosa potrebujete le računalnik in dostop do interneta. Če se nam na webinarju ne boste mogli pridružiti, boste povabljeni na ponovitev webinarja.

Vsa navodila in napotke glede izvedbe boste prejeli na vaš elektronski naslov - 1 dan pred izvedbo. Tekom webinarja in seminarja bo mogoče zastaviti vprašanja, tako da vam bo predavateljica sproti podala odgovore na morebitne izzive in težave s katerimi se soočate. Vabimo pa vas, da nam vprašanja pošljete že vnaprej (na email: larisa.berginc@dashofer.si).

Naši webinarji vam ponujajo številne prednosti:

  1. Prihranite čas in stroške potovanja  - webinarju lahko prisluhnete kjerkoli. Na delovnem mestu ali doma, preko računalnika, tablice ali mobilnega telefona. 

  2. Zastavite vprašanja s pomočjo funkcije klepeta ali tako da vprašanje zastavite ustno preko mikrofona. 

  3. Praktično: izvedba preko ZOOM pomeni interaktivno komunikacijo med vsemi udeleženimi.

Komu je namenjen

Na seminar, kjer bo predelana vsebina zaposlovanja invalidov s pravnega, računovodskega in davčnega vidika, vabimo vse, ki se kakorkoli pri svojem delu srečujejo z delom obračunavanja plač, priprav pogodb, kadrovskih evidenc, ... zaposlovanja invalidov. Največkrat pa so to direktorji in računovodje, ki se dnevno srečujejo s posebnostmi na tem področju. Vabljeni vsi, ki imate dileme na tem področju in vas zanimajo praktični nasveti.

Vabljeni!

Predavatelj/ica

Tanja Bohl

je leta 2001 zaključila študij prava na Pravni fakulteti Univerze v Ljubljani. Po opravljenem državnem pravniškem izpitu leta 2003 se je zaposlila v Odvetniški pisarni Miro Senica in odvetniki, kariero pa nadaljevala kot odvetnica in kasnejša partnerica v Odvetniški pisarni Ulčar & partnerji. Od maja 2013 je aktivna v lastni odvetniški pisarni, in…

Več delavnic tega predavatelja

Simona Matko Počivalšek

je diplomirana ekonomistka in aktivna predavateljica, ki prihaja iz prakse , članica davčno izobraževalnega inštituta in drugih organizacij. Na področju računovodstva in kadrovanja deluje že več kot 15 let tako v večjih mednarodnih podjetjih kot tudi v računovodskih servisih. Vsakodnevno se srečuje z marsikatero dilemo, zagato, revizijskimi in…

Več delavnic tega predavatelja

Termin in kraj dogodka

15.4.2022

Ljubljana

Tanja Bohl

Izobraževanje lahko prilagodimo tudi vašim zaposlenim in kolegom. Kontaktirajte nas po telefonu na (0)1/434 55 96 ali po elektronski pošti na larisa.berginc@dashofer.si.

Pred datumom zapadlosti vam bomo poslali organizacijska navodila in račun. Cene so brez DDV. Splošne pogoje poslovanja lahko preberete tukaj.

!ERR No images found in //img.dashofer.sk/cif_si/fotogalerie/kursy/. Images path has to be on the same server. Supported img formats: jpg, jpeg, png, gif.